Sharnaaz Ahmad Mohon Maaf Selepas Ditegur Isu Kostum ABPBH

Sharnaaz Ahmad Mohon Maaf Selepas Ditegur Isu Kostum ABPBH


KUALA LUMPUR, 6 APRIL 2015: Kadang-kala ada selebriti mahupun artis yang kurang peka tentang sensitiviti dan ia telah terjadi kepada pelakon Sharnaaz Ahmad apabila dia dikritik mengenai pakaian atau kostum yang dipakainya di malam gemilang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2014 (ABPBH2014) hujung minggu lalu.

Sharnaaz yang juga telah membawa pulang trofi bagi kategori online untuk Artis Paling Kontroversi ABPBH 2014, nampaknya bertindak lebih bijak dengan memohon maaf dan berharap kepada mereka yang tersinggung.

Dia juga berharap mereka memaafkan kesalahannya mengenakan pingat yang hanya dimiliki individu tertentu dalam anggota pasukan keselamatan seperti Anggota Tentera dan semua Pasukan Perkhidmatan Beruniform di Malaysia.

Sharnaaz Ahmad Mohon Maaf Selepas Ditegur Isu Kostum ABPBH


Sharnaaz Ahmad yang hadir  bersama kekasih hati Anis Al Idrus pada ABPBH pada malam itu telah menjadi topic perdebatan dan terdapat juga anggota  pasukan keselamatan yang turut memberikan komen dan menegur tindakannya itu.

Sharnaaz bagaimanapun melalui post terbarunya di Instagram telah pun memohon maaf kepada pihak yang berkenaan sekiranya fesyen yang digayakan mengundang kemarahan. Di dalam Instagram dia menulis:-

Costume by @coloursbyfaiesh. Sekadar costume ya jgn ada pihak yg tersinggung.. Kalau pun ada, harap dimaafkan.

Dan Alhamdulillah saya menang untuk ketegory ganas!! Ahhahaha tq so much abp and bh.. Till next year jemput lah saya lagi insyaAllah.. Salam sayang buat @arm07_ yang dicintai!!

Seperti yang kita ketahui, pakaian uniform untuk pasukan polis dan tentera di Malaysia umumnya adalah isu yang dipandang serius dan tidak sewenang-wenangnya boleh dipakai sesiapa sahaja. Ini pula diacara hiburan dimana uniform itu dipadankan dengan pingat dan kain selempang yang menjurus kepada maksud tertentu.

Apa pun syabas kerana Sharnaaz tampil memohon maaf dan menghormati pandangan dan komenyang diberikan oleh netizen. Tahniah juga diucapkan atas kemenangannya di ABPBH 2014 lepas.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers