Tempat Zizan Razak Digantikan Dengan Dua Pengacara Wanita

Tempat Zizan Razak Digantikan Dengan Dua Pengacara Wanita


Umum mengetahui pelakon serta pelawak Zizan Rizak kini tidak lagi mengacara program hiburan nombor satu Malaysia, Melodi. Menerusi siaran pada Ahad lalu, Zizan mengumumkan episod tersebut merupakan hari terakhir dia bersama Melodi setelah hampir empat tahun mengendalikan program tersebut.

Namun, ada khabar angin sampai ke telinga GUA kononnya duta jenama 'Kit Kat' itu diberhentikan gara-gara kontroversi yang melanda namanya sejak akhir-akhir ini. Bagi mendapatkan pengesahan mengenai perkara tersebut, GUA menghubungi penerbit Melodi, Michelle Wee untuk bertanyakan mengenai isu yang timbul.


Tempat Zizan Razak Digantikan Dengan Dua Pengacara Wanita


“Zizan tidak lagi mengacara Melodi bukan sebab dia dibuang atau digugurkan, namun kerana kontraknya bersama Melodi memang sudah tamat. Mengenai isu diberhentikan kerana kontroversi, itu tidak benar sama sekali,” ujar Michelle ketika dihubungi GUA sebentar tadi.

GUA turut bertanya kepada Michelle sama ada benarkah ura-ura kononnya pasangan pengacara Zizan dalam Melodi, Awal Ashaari juga turut bakal ditamatkan kontraknya, Michelle menafikan perkara tersebut.


Tempat Zizan Razak Digantikan Dengan Dua Pengacara Wanita


“Khabar angin tersebut tidak betul kerana Awal masih lagi akan bersama dengan produksi Melodi. Malah, Awal juga akan bergandingan bersama dua orang pengacara baru bermula Ahad ini,” tutur Michelle lagi.

Ditanya adakah dua pengacara yang dimaksudkan adalah Sherry Al Hadad dan Zulin Aziz, ini jawapan Michelle.

“Jika nak tahu siapa dua pengacara tersebut yang akan menggantikan tempat Zizan, nantikan saja program Melodi pada Ahad ini,” katanya mengakhiri perbualan.


Zizan Razak Minta Diberi Masa Selesai Kemelut



Sementara itu, Zizan yang dihubungi memohon agar semua pihak memberikannya sedikit masa dan ruang bagi menyelesaikan kemelut yang dihadapi bersama syarikat pengurusan miliknya, Wire Fame Entertainment Sd Bhd (WFE).

Pelakon ‘Hantu Kapcai’ ini menerusi mesejnya di aplikasi Whatsapp memberitahu, isu ini melibatkan dirinya bersama rakan kongsi, Marina Juki dan ia perlu diselesaikan terlebih dahulu sebelum memberikan sebarang kenyataan kepada pihak luar.

“Saya berharap semua pihak termasuk media dapat memberikan saya sedikit masa untuk menyelesaikan isu ini kerana ia turut melibatkan rakan niaga saya. Ini merupakan isu peribadi berkenaan syarikat jadi ia agak sulit untuk diperkatakan kepada umum,” ulas Zizan kepada GUA.

Baru-baru ini, rakan kongsi Zizan yang juga bekas pengurusnya, Marina Juki menerusi satu sidang media yang diadakan mahu Zizan mengemukan bukti yang kononnya berlaku penyelewangan dalam syarikat tersebut. Marina turut meminta agar Zizan atau nama sebenarnya Razizan Abdul Razak menjelaskan mengenai tindakannya membekukan dua akaun milik syarikat WFE.

“Saya akan menghubungi pihak media untuk memberikan penjelasan selanjutnya apabila keadaan membolehkan saya berbuat demikian,” ujarnya sambil memberitahu itu sahaja jawapan yang dapat diberikannya buat masa ini.



Kredit foto Zizan & Awal : www.abpbh.com.my

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers