Nana Mahazan Bekerja Untuk Duit Poket

Nana Mahazan Bekerja Untuk Duit Poket


Jika anda mengikuti akaun Instagram bekas pelajar Akademi Fantasia musim pertama, Nana Mahazan, pasti anda dapat melihat betapa dia sedang menikmati kehidupannya sebagai seorang ibu. Dalam sehari pasti ada sahaja gambar-gambar Thea dan Aaqib yang dimuat naik olehnya. 

Ketika ditemui baru-baru ini, bekas penyampai radio Era FM itu mengakui yang dia kini memberi tumpuan kepada keluarga berbanding aktiviti-aktiviti seninya. 

“Semenjak bergelar ibu, saya memang memberi sepenuh perhatian kepada anak-anak. Rasanya sifat keibuan sangat tebal dalam diri saya. Ke mana sahaja saya pergi, pasti saya memikirkan tentang tentang mereka. Lagipun, saya tidak mempunyai orang gaji sebab saya mahu besarkan anak-anak saya dengan sendiri,” ujar Nana berkongsi cerita. 

Nana Mahazan Bekerja Untuk Duit Poket


Dalam masa yang sama, personaliti ini juga mengakui dia kini sudah melupakan dunia nyanyian kerana berpendapat sudah terlalu ramai penyanyi-penyanyi bagus ketika ini. 

“Menyanyi adalah hobi saya. Untuk menjadikan bidang nyanyian sebagai karier saya, itu tidak mungkin berlaku. Saya tahu, saya bukanlah seorang penyanyi yang baik. Jadi, biarlah mereka yang betul-betul bagus menyanyi mewarnai industri muzik kita. Saya lebih suka buat tugas-tugas pengacaraan. Sekali-sekala saya akan bertugas di konti radio Hot FM sebagai penyampai radio. Bidang lakonan saya tak minat sebab ia memerlukan komitmen tinggi. Jadual penggambaran pula bukannya sekejap,” ujar Nana lagi.

Melihatkan gaya hidupnya yang agak mewah, Nana turut ditebak mengapa tidak meninggalkan terus dunia seni kerana ramai yang maklum, suaminya Pengurus Rangkaian Kandungan Astro Radio, Mohamed Raqeem Brian mampu menanggung kehidupan mereka sekeluarga.

“Suami saya biasa-biasa sahaja. Kami tidaklah hidup bermewah-mewah, tapi saya akui kehidupan kami selesa. Kalau boleh saya tidak mahu membebankan suami dengan mengharapkan segala-gala daripada dia. Dia pun sudah banyak komitmen. Duit shopping saya, baik saya cari sendiri. Seganlah nak mintak semua daripada suami. Takkan nak beli beg tangan pun nak tunggu duit suami kan? Jadi, lebih baik saya kerja jika ada kelapangan. Ada juga duit poket untuk perbelanjaan sendiri,” ujar Nana.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers