Tasha Shilla & Ajak Shiro Pengacara Baru Galaksi TV9

Tasha Shilla & Ajak Shiro Pengacara Baru Galaksi TV9


Galaksi, program informasi hiburan sensasi di TV9 kini akan menampilkan dua pengacara baru pada hari ini (4 Julai) bagi menggamatkan malam Jumaat anda. Setelah empat tahun bersama Galaksi, tempat Ikhwan Hot FM kini digantikan dengan pelakon jelita dan sensasi, Tasha Shilla dan juga pelawak terkenal tanah air, Ajak Shiro.

Walaupun pengacara silih berganti, Galaksi yang disiarkan setiap Jumaat, pada jam 8.30 malam akan tetap memberikan liputan dunia hiburan secara telus dan profesional lebih daripada sekadar mensensasikan isu-isu menarik yang menggegar dunia hiburan tanahair.

Malahan, pembaharuan perlu sentiasa dilakukan agar sesebuah program itu sentiasa tampil menarik dan kekal mantap.  Suntikan pengisian adalah bersesuaian dengan tagline program iaitu ‘Ini bukan program sepi, Ini Galaksi - medan sensasi!’

Tasha Shilla & Ajak Shiro Pengacara Baru Galaksi TV9


Tentu ramai tertanya tentang keserasian kedua pengacara baru ini. Jika dahulu Ikhwan seorang sahaja mengemudikan program siaran langsung selama sejam, bagaimana pula kali ini? Sebenarnya, pihak pengurusan termasuk penerbitan telahpun mengadakan ujibakat secara tidak langsung apabila menjemput beberapa artis tanahair menjadi tetamu studio.

Jika diimbas semula, Ajak Shiro dan Tasha Shilla pernah beraksi sebagai artis tamu hos Galaksi sekitar bulan Mac hingga Mei lepas. Penerbit sememangnya telah menjemput silih berganti artis sebagai tetamu studio. Mereka juga bukan sekadar tetamu, malahan secara tidak langsungnya pihak penerbitan mengendalikan juga ‘ujibakat live’ terhadap mereka dalam memilih siapa yang sesuai diambil sebagai hos baru Galaksi.

Memang ramai yang layak dan berbakat tapi ternyata rezeki lebih memihak kepada Ajak Shiro dan Tasha Shila. Pastikan anda semua tidak ketinggalan menyaksikan keletah dua pengacara baru Galaksi bermula hari ini, 4 Julai 2014 secara langsung pada jam 8.30 malam!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers