Awie Tak Sangka Kes Jadi Besar

Awie Tak Sangka Kes Jadi Besar


"Saya tidak mahu mengulas lanjut mengenai kes ini. Saya menyerahkan semuanya kepada peguam saya. Kes ini sudah menjadi kes mahkamah, jadi saya tidak mahu ganggu proses perbicaraan mahkamah," kata Awie ketika ditemui di Mahkamah Seksyen / Majistret Ampang pada Jumaat.

Dalam masa yang sama, penyanyi dan pelakon ini turut memberitahu bahawa dia akan menerima risiko sekiranya kes ini menjejaskan kariernya pada masa hadapan.

"Kerjaya saya berlangsung macam biasa. Tapi jika selepas ini ditakdirkan yang rezeki saya dalam bidang hiburan sudah terhenti, saya terima perkara tersebut," kata pelakon filem 'Tragedi Oktober' ini.

Awie Tak Sangka Kes Jadi Besar


Selepas penyebaran gambar wanita tersebut, ramai pihak melemparkan komen berbaur negatif terhadap Awie. Apa komen Awie mengenai perkara ini?

"Biarlah apa yang ingin orang katakan. Saya tak kisah dengan apa yang orang ingin cakap. Biarkan sahaja. Tapi saya tak sangka kes ini jadi sebesar ini," ujar Awie lagi.

Awie Tak Sangka Kes Jadi Besar


Awie atau nama sebenarnya, Ahmad Azhar Othman, 46, mengaku tidak bersalah atas tuduhan memukul isterinya, Rozana Misbun di Mahkamah Seksyen / Majistret Ampang dan minta dibicarakan. Pengakuan pelakon filem 'Maria Mariana' itu dibuat di hadapan Majistret Ayuni Izzati Sulaiman.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers