Fizz Fairuz & Izzue Islam Berkomplot?

Fizz Fairuz & Izzue Islam Berkomplot?


Rancak sungguh perbualan Fizz Fairuz dan Izzue Islam. Apa yang diborakkan sehingga Fizz terangkat tangan, Izzue pula jauh melopong. Macam ada masalah besar je. Kalau nak tahu apa yang dibincangkan, jangan lupa menonton 'Mat Tudung' di pawagam berdekatan anda pada 28 Julai.

Terbitan Showbiz Productions, filem komedi arahan Waan Hafiz yang sebelum ini mengarah 'Hantu Tok Mudim' turut menampilkan Nelydia Senrose dan Izzue Islam selain Fizz sebagai pelakon utama.

Fizz Fairuz & Izzue Islam Berkomplot?


'Mat Tudung' mengisahkan seorang mat rempit bernama Johari yang telah jatuh cinta pandang pertama pada Zizie. Zizie bukanlah seperti gadis-gadis lain yang mudah untuk didampingi. Sebaliknya, dia seorang gadis berhijab yang terkenal dengan sifatnya yang dingin terhadap lelaki.

Johari terpaksa mencari apa saja helah untuk mendekati Zizie. Cara yang difikirkannya paling berkesan ialah dengan menyamar sebagai gadis bertudung iaitu Johanna, ‘adik perempuan’ kepada Johari.

Menggunakan pengaruh Johanna, Zizie mula terbuka untuk mengenali Johari dan pada masa yang sama, Johari juga berjaya menyelami hati Zizie melalui keintiman Johanna dan Zizie. Tapi siapa sangka, Johanna turut digilai seluruh ahli keluarga Zizie yang gila-gila termasuk bapa Zizie yang sukakan Johanna yang kelihatan ayu dengan tudungnya. Sebagai dirinya sebenar, Johari turut menarik perhatian ibu Zizie yang kesepian dan abang Zizie yang 'confuse'.

Mampukah Johari menepis semua godaan ini dan memenangi hati Zizie? Saksikan semuanya dalam 'Mat Tudung' yang pastinya membuat anda pecah perut di pawagam pada 28 Julai ini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers