Neelofa Bertudung Bermula Ramadhan

Neelofa Bertudung Bermula Ramadhan


Pelakon dan pengacara, Neelofa kini sudah berhijrah dan berhijab. Berita gembira ini disahkan sendiri oleh pengurus Lofa, Mohd Amer Syafiq Khalip. Ketika dihubungi, Amer menjelaskan Lofa sudah bertudung secara rasmi mulai hari ini.

“Ini merupakan satu perkara positif dan disahkan oleh keluarga Lofa. Sebagai pengurus, saya lihat perubahan pada diri Lofa sebelum dia membuat keputusan untuk bertudung. Saya nampak Lofa lebih positif dalam banyak hal. Jujur, saya terkejut dan gembira dengan keputusan yang dibuat oleh Lofa,” kata Amer.

Neelofa Bertudung Bermula Ramadhan


Sementara itu, Amer turut berkongsi perjalanan kerjaya Lofa sebagai pengacara dan pelakon berjalan seperti biasa walaupun dia kini sudah berhijab.

“Kerjaya Lofa berjalan seperti biasa dan saya anggap keputusan dia untuk bertudung bukan satu halangan untuk dia meneruskan kerjaya seninya. InsyaAllah, semuanya baik-baik saja,” katanya.

Berita gembira ini mula tersebar apabila jurugambar Annas Easkay memuatnaik di Instagram gambar ‘screenshot’ perbualannya dengan gadis itu.

Menerusi perbualan tersebut, Lofa menjelaskan dia sudah berdoa untuk diberikan petunjuk dan akhirnya terbuka hati untuk bertudung.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers