Sibuk Dengan Kerjaya, Indah AF Tangguh Kahwin

Sibuk Dengan Kerjaya, Indah AF Tangguh Kahwin

Sibuk Dengan Kerjaya, Indah AF Tangguh Kahwin


KUALA LUMPUR, 3 JUN 2014: Bekas bintang AF2013, Indah memberitahu yang dia belum menetapkan tarikh perkahwinannya walaupun usia pertunangannya sudah mencecah lebih setahun.

“Buat masa sekarang, saya tidak mempunyai tarikh yang sesuai disebabkan kesibukan saya menguruskan hal-hal berkaitan kerjaya nyanyian saya,” katanya ditemui di Majlis Sidang Media Akademi Fantasia dan Penghargaan Media Artis Astro di ibu Negara.

Menurutnya, hubungannya bersama tunang masih baik dan tidak ada sebarang masalah.

Malah Indah merasakan dirinya bertuah kerana jejaka yang berusia 31 tahun yang juga seorang Pengurus Akauntan itu sentiasa memahami kerjayanya.

“Kami jarang berjumpa, setiap kali berjumpa tunang saya tidak pernah memaksa atau berbincang mengenai tarikh perkahwinan kami,” katanya.

Indah juga menjelaskan yang hubungan jarak jauh tidak menghalang mereka dari terus berkasih dan saling bercinta,

Bercakap mengenai perkembangan terkini pula, Indah kini dalam perancangan mengumpul bahan untuk single terbarunya dan masih mengekalkan genre pop balada.

“Dalam masa terdekat, single kedua saya akan siap dan buat masa sekarang saya tidak boleh memberikan apa-apa kenyataan mengenai single saya itu.”

Indah juga bercita-cita untuk bekerjasama dengan komposer terkenal seperti Tam Spider.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers