Hero Mana Bawa Pulang Gelaran Juara Kilauan Emas 4?

Hero Mana Bawa Pulang Gelaran Juara Kilauan Emas 4?

Hero Mana Bawa Pulang Gelaran Juara Kilauan Emas 4?


KL, 4 JUN 2014: Berada di pusingan penentu bakal juara, Kilauan Emas musim keempat bakal ditandingi lima peserta, kesemuanya peserta lelaki yang bakal beradu nasib pada malam ini.

Tema yang diberikan adalah bebas dan kesemua finalis telah diberikan lagu baru untuk dipersembahkan di hadapan tiga juri tetap Datuk Ramli M.S, Datuk Hattan dan Ziana Zain serta seorang juri jemputan.

Mampukah mereka memikat hati para juri, penonton di Dewan Sri Putra serta menarik undian penonton di rumah?

Sama-sama kita saksikan persembahan mantap mereka malam ini!

Siapa di antara Zain, Ben, Nordin, Nas dan Arip yang bakal membawa pulang wang tunai RM100,000 bersama sebuah kereta Toyota Camry 2.0E bernilai RM150,000?

Teruskan mengundi kerana jika otai kegemaran anda tidak memenangi hadiah utama, dia mungkin berpeluang untuk bergelar naib juara dan memenangi wang tunai berjumlah RM50,000 dan sebuah kereta Nissan X Gear bernilai RM85,000.

Manakala otai yang berada di tempat ketiga dan keempat pula masing-masing akan memperolehi wang tunai RM 30,000 dan 15,000.

Sementara pemenang untuk tempat kelima dan kategori Anugerah Juri pula bakal menggondol hadiah wang tunai RM10,000.

Selain lima finalis yang hebat, anda juga akan disajikan dengan persembahan istimewa oleh artis jemputan seperti Datuk Ramli Sarip, Firman, Farawahida, Ella, Ziana Zain, Zamani Slam serta ramai lagi.

Jadi, jangan lupa untuk menonton pentas akhir Kilauan Emas 4 yang dibawakan secara langsung dari Dewan Sri Putra, Bukit Jalil di kaca televisyen anda bermula 9.30 malamsaluran Astro Prima (105) dan Astro Mustika HD (134).

Orang ramai juga dijemput hadir untuk menyaksikan konsert KE 4 secara langsung setiap minggu di Dewan Sri Putra, Bukit Jalil pada setiap malam Rabu.

Kepada yang ingin menonton KE 4 di Dewan Sri Putra, pastikan anda datang seawal jam 8.00 malam, berumur 13 tahun ke atas, berpakaian kemas serta berkasut. Pastikan anda tidak memakai seluar pendek.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers