Tiada Paksaan, Soo Wincci Tampil Kerana Rasa Bersalah

Tiada Paksaan, Soo Wincci Tampil Kerana Rasa Bersalah


Tiada Paksaan, Soo Wincci Tampil Kerana Rasa Bersalah


KL, 3 JUN 2014: Ekoran daripada kontroversi memperkatakan seksualiti songsang Iqram Dinzly pada minggu lalu, teman baiknya Soo Wincci dikatakan menjadi kambing hitam kepada pelakon terkenal tersebut bagi menutup rahsia sebenar naluri dirinya.

Namun begitu Iqram Dinzly telah tampil memberi kenyataan bahawa tindakan Soo Wincci itu adalah inisiatif dirinya sendiri dan bukanlah kerana diarahkan Iqram seperti mana yang dilaporkan media.

Pihak Murai cuba menghubungi Soo Wincci yang kini berada di Taiwan bagi mendapatkan penjelasan kepada kekeliruan ini dan adakah benar dia cuba menjadi penyelamat kepada Iqram yang turut digosipkan kini mempunyai hubungan istimewa dengannya

“Benar, ia bukanlah seperti mana yang dikatakan. Saya bukan mahu menutup malu Iqram tetapi ia memang berpunca daripada sebuah gurauan.

“Saya terkejut pada mulanya kerana saya cuma mahu mengenali Iqram sendiri setelah ramai yang datang memberitahu saya tentang seksualiti Iqram bila mereka tahu saya rapat dengannya. Tetapi secara jujurnya saya tidak tahu ia akan jadi besar begini.

“Bila perkara ini heboh pun Iqram masih belum beritahu saya kerana saya berada di Taiwan hinggalah bila kami berborak di telefon saya merasakan sesuatu yang ganjil. Kerana itu saya tampil sekarang menjelaskan kerana ia berpunca daripada saya juga,”jelasnya panjang lebar melalui aplikasi Whatsapp yang dihantar Soo Wincci.

Selain itu Soo Wincci yang juga bekas ratu cantik Malaysia itu memberitahu bahawa dia, Iqram dan pelajar Malaysia di United Kingdom itu sering berhubung dan mempunyai hubungan yang rapat. Kini dia akan menghabiskan masa di Taiwan untuk penghasilan album terbaru serta rencana melebarkan sayap ke negara China.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers