Uqasha Senrose Buka Rahsia, Tak Pernah Bertunang Dengan Pekin

Uqasha Senrose Buka Rahsia, Tak Pernah Bertunang Dengan Pekin

Uqasha Senrose Buka Rahsia, Tak Pernah Bertunang Dengan Pekin


KUALA LUMPUR, 29 MEI 2014: Pelakon cantik Uqasha Senrose akhirnya menamatkan spekulasi mengenai status hubungannya dengan Pekin Ibrahim selepas mengakui tidak pernah bertunang dengan aktor tersebut.

“Kami tak pernah bertunang dan saya bukan tunang dia. Kata putus dah dibuat. Sudah-sudahlah bercerita tentang hubungan yang tak pernah wujud. Saya rimas,” demikian kata Uqasha kepada akhbar Harian Metro, semalam.

Menurut Uqasha majlis pada 6 Julai tahun lalu adalah majlis merisik, bukan pertunangan seperti yang di war-warkan sebelum ini.

“Sebenarnya majlis dulu tu adalah merisik. Kami cakap bertunang sebab tak mahu panjang-panjang cerita,” ujarnya.

Kata Uqasha lagi dia semakin rimas dan bosan dengan sikap Pekin yang terus menerus menjaja kisah mereka di media sedangkan hubungan mereka sudah lama berakhir.

“Saya tampil membuka mukut untuk meleraikan kekeliruan yang timbul dan mohon supaya tidak di kaitkan lagi dengan dia (Pekin).

“Entah apa agenda dia (Pekin) terus bercakap pasal hubungan kami pun, saya tak tahu…Sebenarnya sudah empat lima bulan kami tak berkomunikasi langsung!

“Biar saya bawak haluan hidup baru dan fokus pada kerjaya,” katanya.

Terdahulu Pekin memberi kenyataan kepada sebuah akhbar mengenainya dan Uqasha yang masih mempunyai ikatan pertunangan tetapi terpaksa menangguhkan perancangan berkahwin buat masa ini.

Pekin juga memberitahu akan memikirkan sedalam-dalamnya mengenai konflik hubungan mereka sebelum bernikah pada 25 Oktober tahun ini.

iskandarX: pulak dah tak pernah bertunang pulak, awal tahun kecoh gila pasal dah bertunang, kenapa baru sekarang cakap tak pernah bertunang pulak nie?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers