Hanez Suraya Mohon Peminat Bertenang Isu Saman MAS

Hanez Suraya Mohon Peminat Bertenang Isu Saman MAS

Hanez Suraya Mohon Peminat Bertenang Isu Saman MAS


KUALA LUMPUR, 27 MEI 2014: Isu memfailkan saman terhadap Malaysia Airlines System (MAS) oleh aktres Hanez Suraya dan kekasihnya Romie Razin Adliha Abd Jais masih dalam siasatan.

Aktres itu ketika ditemui sewaktu sidang media teater Projek Kahwin memohon agar peminat dan pengikut dunia hiburan agar bertenang dan tidak menuduh dirinya secara melulu akan tindakannya itu.

“Saya mohon kepada peminat agar tidak melatah apa yang saya lakukan dan diminta bertenang kerana kes ini melibatkan hak peribadi saya dan juga sebagai pelanggan MAS” ujar Hanez.

Menurutnya lagi, disebabkan dia seorang selebriti, maka hal seumpama ini dibesar-besarkan. Situasi sebaliknya akan berlaku sekiranya dia hanyalah insan biasa.

"Biarlah apa orang nak cakap, saya serahkan kes ini kepada peguam saya dan telah saya telah dinasihatkan supaya tidak memberi apa-apa kenyataan agar tidak menganggu proses kes ini.” katanya lagi.

Hanez juga turut menerima panggilan telefon dari pihak MAS dan jawapan yang diberikan oleh pihak MAS adalah positif.

Ketika Murai menanyakan kepada Hanez apa dorongan sehingga dia bertindak demikian dengan pantas dia menjawab ‘No Komen’.

Sementara itu, Hanez ketika ini hanya mahu memberi fokus kepada Teater Projek Kahwin yang turut dibintangi oleh Izzue Islam, Shah Iskandar, Kaka Azraff, dan Kilafairy.

Peminat yang ingin mendapatkan tiket teater Projek Kahwin ia dijual pada harga RM35, RM55, RM85, RM125, RM185 dan RM225.

Tiket boleh didapati di AirAsiaRedTix.com dan kaunter box office Istana Budaya.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers