Gerard Butler: Saya Single Sebab Tunggu Priyanka Chopra

LOS ANGELES, 29 NOV 2012: Aktor kacak Hollywood, Gerard Butler mengakui dia pernah terfikir untuk tertinggal penerbangannya semata-mata kerana mahu bertemu dengan aktres Bollywood, Priyanka Chopra yang kebetulan berada di Amerika Syarikat.

"Tahun lalu, Priyanka berada di sini (Amerika Syarikat) dan saya terpaksa menghadiri sebuah majlis perkahwinan. Saya berada di Malibu ketika itu dan Priyanka pula datang untuk berparti di sini.

"Disebabkan itu, kami tidak dapat berjumpa. waktu itu, saya terfikir juga untuk sengaja tertinggal penerbangan saya supaya dapat berjumpa dengannya serta mengucapkan hello.

Gerard Butler: Saya Single Sebab Tunggu Priyanka Chopra


"Sudah lama saya tidak berjumpa dengannya. Tapi, kami selalu juga berhubungan," kata aktor berusia 43 tahun ini yang sudah lama menjalinkan persahabatan dengan Priyanka.

Namun begitu, aktor ini juga nampaknya mempunyai perasaan yang lain macam terhadap Priyanka.

"Saya masih single sebab tunggu Priyanka Chopra," katanya.

Bagus setia itu adalah satu sifat yang terbaik, walaupun cinta tak seharusnya bersatu, kan?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers