Aktres Angelina Jolie Mahu Bersara Daripada Berlakon!

LOS ANGELES, 6 DIS 2012: Dalam wawancara yang diadakan bersama Channel 4 Britain baru-baru ini, aktres Angelina Jolie telah menyuarakan hasratnya untuk bersara daripada lakonan.

Keputusan yang dibuat oleh pelakon berusia 37 tahun ini bukanlah disebabkan dia sudah letih berlakon tetapi kerana mahu menumpukan perhatian terhadap keluarganya.

"Ya, saya rasa saya mungkin akan bersara daripada dunia lakonan. Lagipun, anak-anak saya kini sudah semakin meningkat remaja. Jadi, banyak perkara yang harus diuruskan di rumah," katanya.

Aktres Angelina Jolie Mahu Bersara Daripada Berlakon!


Angelina Jolie dan tunangnya, Brad Pitt memiliki 6 cahayamata iaitu Maddox, 11, Pax, 9, Zahara, 7, Shiloh, 6, serta pasangan kembar, Knox dan Vivienne, 4.

Tambah Angelina Jolie lagi, dia memang seronok menjadi seorang aktres dan berasa tuah kerana memiliki kerjaya seni yang seperti ini.

"Seronoknya apabila dapat merasai pelbagai pengalaman yang berharga, dapat berkongs cerita dan menjadi sebahagian daripada cerita yang ingin disampaikan, saya rasa ia satu kerjaya yang memberikan tuah buat saya.

"Namun, jika saya tidak melakukan kerjaya ini, saya lebih gembira jika dapat menghabiskan masa bersama anak-anak di rumah," katanya lagi.

Bagus la kalau betul Angelina nak bersara dia pun dah tua dah pun kesian dia asyik berlakon filem aksi je, bukan filem cintan cintun pun.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers