Anzalna Sering Diganggu Peminat Fanatik Ketika Tidur

KUALA LUMPUR, 13 DIS 2012: Hampir setiap hari sejak seminggu yang lalu, pelakon Anzalna Nasir akui dia asyik diganggu oleh panggilan telefon daripada seseorang yang dipercayai peminat fanatiknya ketika dia sedang tidur, waktu malam.

Tidak mengenali gerangan pemanggil itu, malah Anzalna Nasir memberitahu dia musykil apa tujuan peminat itu menelefonnya hanya semata-mata untuk mendengar suaranya tanpa berkata apa-apa setiap malam bermula jam 1 pagi hingga 4 pagi.

"Saya tidak mengenali siapa yang mengganggu saya sejak seminggu yang lalu. Dia biasanya akan mengganggu waktu tidur saya bermula jam 1 pagi dan jika saya tidak menjawab panggilannya dia akan terus menelefon sehingga jam 4 pagi.

Anzalna Sering Diganggu Peminat Fanatik Ketika Tidur


"Yang peliknya, dia tidak bersuara, apatah lagi mengenalkan dirinya, sebaliknya mendiamkan diri dan hanya mendengar suara saya yang berkali-kali berkata hello. Selepas beberapa minit mendiamkan diri, dia akan meletakkan telefon dan perkara yang sama yang dia akan lakukan setiap hari," katanya kepada murai.com.my ketika dihubungi.

Tambah pelakon Adam dan Hawa itu dia terganggu dengan panggilan peminat itu setiap malam dan akan mengambil tindakan sewajarnya jika ia berlanjutan dan melakukan perkara di luar jangkaan.

"Memang sangat terganggu kerana bila saya sudah terjaga dek kerana panggilan itu, saya akan susah untuk tidur semula. Saya tak tahu bila semua ini akan berakhir. Namun jika ia berpanjangan dan melakukan perkara yang berlebihan, saya tidak teragak-agak untuk membuat laporan polis atau yang sewajarnya," jelasnya lagi.

Namun, menurut Anzalna ini bukan kali pertama dia diganggu oleh peminat kerana sebelum ini dia juga pernah diganggu oleh seorang makcik yang mahu menjodohkannya dengan anak lelakinya.

"Sebelum ini, ada seorang makcik menelefon saya dan memberitahu dia minat sangat dengan lakonan saya. Saya pun melayannya dengan baik seperti orang tua yang lain. Namun setelah beberapa kali menelefon saya dia memberitahu hendak memperkenalkan saya dengan anaknya. Tak lama lepas itu, anak lelakinya sering kali menelefon dan menghantar SMS cinta kepada saya.

"Rimas dengan gangguannya, saya pun memberitahu kekasih saya mengenai hal itu dan dia sendiri sudah menerangkan perkara sebenar mengenai status kami. Sejak daripada itu, lelaki tersebut tidak lagi menggangu saya lagi,"ceritanya lagi.

Anzalna dan kekasihnya, Hanif Zaki sudah pun menjalinkan hubungan cinta sejak lebih kurang dua tahun yang lalu.

Mengenai perkembangan terbaru, Anzalna kini sedang menjalani penggambaran drama bersiri Maskara bersama pelakon terkenal Nasha Aziz dan Lisa Surihani.

Wah mesti Anzalna nie mesra dengan peminat kan itu pasal peminat fanatik asyik ganggu dier ala sabar sikit je janagn terlalu mesra agak agak je dan jangan terlalu sombong itu je jalan terbaik.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers