Manisha Koirala Bakal Dapatkan Rawatan Di US

MUMBAI, 5 DIS 2012: Aktres Manisha Koirala yang telah dimasukkan ke Hospital Jaslok, Mumbai pada Rabu lalu akibat kanser telah dibenarkan keluar daripada pusat perubatan tersebut pada pagi Jumaat lalu.

Kini, heroin filem Mann itu sedang dalam perancangan untuk mendapatkan rawatan yang selanjutnya di luar negara.

"Kami bercadang untuk mendapatkan rawatan tersebut di Amerika Syarikat. Tapi, kami masih belum menentukan hospitalnya lagi. Seluruh keluarga sedang berbincang tentang hal ini," kata ipar Manisha Koirala.

Manisha Koirala Bakal Dapatkan Rawatan Di US


Begitupun, ipar Manisha Koirala enggan mendedahkan penyakit yang dihidapi bintang Bollywood ini. Sebaliknya, ia memberikan bahawa perkara itu adalah satu isu peribadi. Pun begitu, desas-desus mengatakan bahawa Manisha telah disahkan menghidap penyakit kanser.

Sumber memberitahu lagi, setelah mendapatkan pelbagai rawatan dan ujian daripada pakar perubatan oncology di Hospital Jaslok, Manisha Koirala telah pun memperolehi visa Amerika Syarikat kecemasan untuk membolehkan mereka terbang ke negara Uncle Sam itu.

Datang dari keluarga yang berlatarbelakang politik di Nepal, Manisha telah berlakon dalam banyak filem Hindi, Tamil dan Malayalam.

Dia dilihat kali terakhir di Festival Filem Mumbai ke-14 dan tayangan perdana, Life of Pi.

Kalau isu peribadi baik tak payah bagi tau langsung Manisha tu sakit betul tak kan?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers