Anuar Zain Hormati Tragedi #mh370, Tunda Persembahan Minggu Setiausaha

Anuar Zain Hormati Tragedi #mh370, Tunda Persembahan Minggu Setiausaha

Anuar Zain Hormati Tragedi #mh370, Tunda Persembahan Minggu Setiausaha


Anuar Zain tidak terlepas mengadakan persembahan untuk minggu setiausaha yang jatuh di bulan April.

Bagaimanapun, untuk tahun 2014 ini, sebuah persembahan istimewa Minggu Setiausaha 'Terindah... Anuar Zain' yang telah dijadualkan 8 April ini telah ditunda kepada 29 April 2014 di One World Hotel, Damansara untuk menghormati tragedi pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) MH370.

"Saya rasa simpati dengan kejadian ini. Takziah saya ucapkan kepada keluarga serta sahabat penumpang dan krew MH370. Saya rasa sedih atas kejadian ini," ujar Anuar ketika ditemui di satu sidang media di Zebra Square, Kuala Lumpur pada Selasa.

"Saya dan pihak pengurusan fikir semasak-masaknya. Kami merasakan keputusan yang kami lakukan untuk menunda menunda tarikh ini adalah satu keputusan yang tepat untuk menghormati tragedi MH370 yang terjadi kepada mangsa-mangsa terlibat dan ahli keluarga mereka," kata Anuar lagi.

"Saya sendiri rasa tak seronok untuk meneruskan persembahan pada 8 April ini. Saya merasakan kesayuan yang disebabkan oleh tragedi ini. Jadi saya dan pihak pengurusan harus memindahkan persembahan ini kepada satu tarikh yang lain atas rasa hormat," kata pelantun lagu 'Keabadian Cinta' ini.

Persembahan istimewa Minggu Setiausaha 'Terindah... Anuar Zain' bakal berlangsung pada Selasa, 29 April 2014 di One World Hotel.

Anuar juga berharap agar keputusan yang dilakukan olehnya dan pihak pengurusan tidak menyinggung mana-mana pihak. Anuar juga berharap agar pembeli tiket dapat menerima keputusan ini dengan hati terbuka dan memahami situasi sedih yang dihadapi sekarang.

Ketika ditanya adakah dia bakal mengadakan satu segmen khas bagi memperingati kejadian MH370 sewaktu persembahannya kelak, Anuar menjelaskan dia masih belum lagi memikirkan mengenai perkara tersebut dan akan melakukan sesuatu yang khas untuk mengenang kejadian memilukan itu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers