Zahiril Azim Berubah Kerana Status

Zahiril Azim Berubah Kerana Status

Zahiril Azim Berubah Kerana Status

Zahiril Adzim mengakui kehidupannya banyak berubah sejak kehadiran cahaya mata sulung yang diberi nama Nadi Anaqi. Mengakui masa tidurnya semakin berkurangan, namun Zahiril bersyukur kerana mendapat isteri yang begitu bertanggungjawab seperti Shera.

“Saya beruntung kerana mendapat Shera sebagai isteri. Dia lebih banyak memainkan peranan menjaga anak kami. Shera berjaga di tengah malam dan bangun pada awal pagi. Shera jug menyusukan anak kami dan dia banyak membaca perihal bayi serta berkongsi dengan saya,” ujar Zahiril ketika ditemui di majlis sidang media drama bersiri Aku Ada Wali di Korean Plaza, di sini, baru-baru ini.

Zahiril turut berkongsi yang setakat ini Shera menjaga anak mereka yang baru berusia enam bulan itu sendiri kerana masih belum yakin atau percaya untuk mengambil pembantu rumah bagi menjaga Nadi.

Zahiril Azim Berubah Kerana Status


“Setakat ini kami bergilir-gilir menjaga anak kerana belum percaya lagi untuk mengambil pembantu rumah bagi menjaga anak kami. Macam-macam cerita yang kita dengar yang membuatkan kami tak berani bagi orang lain jaga anak, namun kami belum buat keputusan bagaimana lagi kerana anak masih kecil,” ujar Zahiril lagi.

Dalam masa yang sama, Zahiril memberitahu, sejak diijabkabulkan pada tanggal 20 November 2011, dia merasakan hidupnya jauh berubah terutamanya sejak bergelar bapa. Dia semakin kurang melepak kerana merasakan masa tersebut lebih selesa diluangkan bersama keluarga.

Malah bagi Zahiril, secara tidak langsung hidupnya menjadi lebih teratur dan tersusun. Jika dahulu wang hasil pencarian pasti ke tahu ke mana dibelanjakan, namun kini Zahiril memastikan yang duit hasil titik peluhnya disalurkan kepada anak dan isteri.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers