Nabila Huda Enggan Kongsi Kisah Cinta

Nabila Huda Enggan Kongsi Kisah Cinta

Nabila Huda Enggan Kongsi Kisah Cinta

Jika sebelum ini pelakon Nabila Huda bersikap terbuka apabila membicarakan soal cinta, kini wanita yang selesa dengan panggilan Abil ini punya pendirian berbeza. Abil enggan lagi berkongsi tentang kisah cintanya. Mengapa?

"Sebelum ini, saya berkongsi mengenai banyak perkara yang terjadi dalam hidup saya. Namun begitu, ada orang ambil kesempatan terhadap perkara tersebut. Jadi sekarang saya mahu jadi seorang yang perahsia. Ada perkara yang boleh saya kongsikan, ada perkara yang harus saya simpan," jelas Abil ketika disoal mengenai khabar angin yang mengatakan dia sudah mempunyai cinta hati baru.

Bagaimanapun, Abil memberitahu dia tetap akan berkongsi apabila hubungan cintanya menuju ke arah lebih serius.

"Namun begitu, apabila hubungan tersebut menuju ke arah yang lebih serius, saya akan beritahu kepada semua. Buat masa ini, biar ianya datang secara natural. Kini saya enggan lagi bercerita soal cinta, saya tak mahu cerita mengenai cinta boleh mengkaburi perjalanan karier saya. Saya bahagia sekarang dan saya di kelilingi dengan orang yang menyayangi saya," ujar anak kepada penyanyi rock Amy Search ini.

Nabila Huda Enggan Kongsi Kisah Cinta


Dalam perkembangan terbaru, Abil baru sahaja selesai menjalani penggambaran untuk empat episod 'Saloma Biopik' arahan Melissa Saila yang bakal bersiaran di Astro tahun hadapan. Selain itu, Abil juga bakal muncul menerusi drama bersiri 'Ariana Rose' bermula 30 Disember ini, jam 7.00 malam di TV3.

"Saya memegang watak sebagai Liyana, adik kepada Ramzul lakonan Arja Lee. Watak ini watak antagonis. Namun begitu, saya membawakan watak Liyana secara berbeza agar ianya tidak sama dengan watak-watak antagonis yang pernah saya bawakan sebelum ini," ujar Abil.

"Liyana merupakan seorang wanita yang berkarakter 'adik abang' dan dia selalu bergantung kepada abangnya. Mereka berdua sama-sama bersikap antagonis, namun begitu pada akhirnya, Liyana akan mengkhianati abangnya sendiri," tutur Abil mengakhiri perbualan.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers