Bella Dally & Nazim Othman Enggan Kongsi Kisah Cinta

Bella Dally & Nazim Othman Enggan Kongsi Kisah Cinta

Bella Dally & Nazim Othman Enggan Kongsi Kisah Cinta

Walaupun mengaku sedang bercinta, namun pasangan pelakon, Nazim Othman dan Bella Dally enggan bersikap terlalu terbuka mengenai hubungan mereka. Ini kerana mereka lebih selesa berbicara tentang kerjaya masing-masing daripada mengembar-gemburkan kisah cinta yang sudah terjalin selama dua tahun.

“Bagi saya kisah cinta itu adalah milik peribadi. Hanya Nazim dan saya saja yang tahu. Biarlah setakat orang tahu kami memang sedang bercinta dan tidak perlu didedahkan selebihnya kepada umum,” ujar Bella mengakui hubungan cintanya dengan Nazim adalah serius.

Namun begitu, pasangan ini tidaklah terlalu berahsia sehingga tidak mahu digandingkan dalam mana-mana produksi. Sebaliknya, Nazim dan Bella sedia berlakon bersama jika skrip atau watak yang diberikan bersesuaian. Terbaru, Nazim dan Bella bergandingan untuk kali ketiga menerusi drama bersiri 'Kalimah Jiwa'.

“Saya tengok dulu drama jenis macamana dan baru fikirkan sama ada mahu atau tidak menerima tawaran terbabit. Saya menerima tawaran berlakon drama bersiri 'Kalimah Jiwa' ini di saat-saat akhir. Agak mencabar buat saya kerana setelah sebulan bercuti, agak susah hendak dapatkan balik momentum,” ujar Bella ketika ditemui di penggambaran drama bersiri tersebut di Bandar Sungai Long Cheras, baru-baru ini.

Bella Dally & Nazim Othman Enggan Kongsi Kisah Cinta


Sementara itu, Nazim yang turut berada di lokasi juga mengulas lanjut tentang gandingan terbaru mereka itu. Jelas Nazim, walaupun bercinta, namun tidak semestinya keserasian di antaranya dengan Bella mudah diperolehi.

“Walaupun bercinta, namun bukan mudah untuk mendapat keserasian ketika digandingkan bersama. Ini kerana ketika berlakon kita diberikan watak yang jauh berbeza daripada personaliti sebenar. Personaliti saya ketika bekerja dan di luar adalah berbeza kerana saya tidak mahu mencampur adukkan kerjaya dan hal peribadi. Jika Bella ada melakukan kesilapan ketika penggambaran, saya akan menegur,” ujar Nazim.

Dalam masa yang sama, Nazim turut menepis dakwaan yang mengatakan dia mengongkong Bella. sebaliknya dia merasa bertanggungjawab bagi memastikan keselamatan Bella memandangkan dia jauh daripada keluarga.

“Saya bukan nak mengawal Bella, tetapi apa-apa yang berkaitan dengan keselamatannya akan dijaga oleh saya. Kadangkala dia terleka dan terlupa. Jadi saya selaku seorang yang lebih berusia daripadanya selalu mengingatkannya. Ini untuk kebaikan dia juga,” ujar jejaka yang bakal mencecah umur 30 tahun pada tahun hadapan ini.

Bella Dally & Nazim Othman Enggan Kongsi Kisah Cinta


Ketika ditanya tentang perancangan kahwin, Nazim memberitahu dia sudah memikirkan perkara itu, namun ingin memberi peluang kepada Bella untuk menerokai hidup dahulu kerana Bella baru saja berusia 22 tahun.

“Hidup memang ada target dan saya juga sering bertanya kepada kawan-kawan yang telah berkahwin tentang alam berumahtangga. Bagaimanapun, saya tahu Bella masih muda dan masih banyak yang perlu ditempuhinya. Saya tidak ingin mengongkong dia,” ujar Nazim mengakhiri perbualan.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers