Shah Iskandar Tak Nak Cari Pasal Dengan Kekasih Nad Zainal

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Pelakon, Shah Iskandar, Tak, Nak, Cari, Pasal, Dengan, Kekasih, Nad Zainal


Walaupun masing-masing tidak mempunyai nombor telefon antara satu sama lain tetapi laman sosial seperti Twitter dan WeChat jadi penghubung komunikasi antara pelakon Shah Iskandar dan Nad Zainal.

Lantas baru-baru ini timbul pula gosip kononnya aktor yang membintangi drama bersiri Teduhan Kasih ini punya hubungan rapatnya dengan gadis itu - seperti pasangan kekasih.

Bercakap kepada sebuah portal, Shah menganggap hubungannya dengan Nad hanya sekadar rakan artis semata-mata dan tidak lebih daripada itu. Bahkan pelakon kelahiran Singapura ini mengakui dia mengenali teman lelaki Nad.

"Saya tidak ada pun nombor telefon Nad dan kami hanya berkomunikasi melalui laman sosial Twitter dan WeChat sahaja.

"Lagi pula saya kenal teman lelaki dia kerana Nad pernah membawanya ke lokasi dan lelaki itu seorang yang baik dan agak pendiam," katanya.

Shah yang sebelum ini pernah dikaitkan dengan pelakon Rozita Che Wan itu tidak mahu gosip tersebut menjadikan hubungan Nad dan kekasihnya mengalami masalah.

"Cukuplah cerita dahulu, saya tidak mahu ada masalah dengan teman lelaki dia, nanti tidak pasal-pasal kami bermasam muka pula," katanya.

Ujar Shah, dia dan Nad mula mengenali ketika bekerjasama dalam sebuah drama bersiri Seindah Sabar yang bakal disiarkan di TV9 tidak lama lagi.

"Saya dan Nad bergandingan dalam drama bersiri itu dan saya anggap dia seorang pelakon yang berbakat besar", katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers