Mengapa saya Jangan sekali-kali akan Beli Apple Watch

Mengapa saya Jangan sekali-kali akan Beli Apple Watch


Great googly moogly! Pertama ulasan Apple Jam Tangan berada di luar, dan mereka benar-benar mengingatkan pada iPhone dan iPad ulasan pertama.

Apple Watch adalah jenis yang belum selesai, dan pengulas masih tidak dapat memikirkan jika mereka mahu. Tetapi ia "hanya bekerja" dengan cara yang banyak smartwatches lain tidak, dan versi dua mungkin akan bekerja keluar banyak bug yang dibantu oleh aplikasi infrastruktur pihak ketiga bertenaga yang juga tidak cukup wujud lagi.

Saya boleh melihat mengapa saya mahu smartwatch, dan bukan hanya kerana saya seorang geek. Saya ingin dapat menguruskan isyarat saya tanpa menarik telefon saya keluar dari poket saya, terutama dengan cara yang menjengkelkan Android Lollipop adalah menyusun pemberitahuan pada masa kini. Saya telah mencuba Android Wear, dan saya ingin alternatif, sebagai Android Wear seolah-olah kedua-duanya tidak boleh dipercayai dan tidak dapat diramalkan. Tetapi di dalamnya terletak sapu, sudah tentu, dan mengapa saya tidak akan membeli Apple Watch. Tujuan Apple Watch adalah benar-benar untuk menjual iPhone, dan saya tidak melihat yang sentiasa berubah.

Ia Membeli Dua Apple Perkara
Perniagaan keseluruhan Apple adalah kira-kira akhir-ke-hujung pengalaman. Apple Jam Tangan berfungsi seperti mana ia kerana ia adalah sistem tertutup di mana Apple mengawal jam tangan, telefon, dan perkhidmatan awan. Itu juga benar tentang Samsung dan jam tangan, tetapi Apple hanya pemaju perisian jauh lebih baik daripada Samsung.

Pembelian Apple membesarkan satu sama lain dengan cara yang saya telah merayu untuk Microsoft lakukan selama bertahun-tahun. Malah pada zaman iPod, iTunes untuk Mac OS adalah lebih lancar, lebih cepat, dan lebih stabil daripada iTunes untuk Windows. Kini, ia bukan hanya bahawa Mac, iPad, iPhone dan menyambungkan melalui iCloud dan berkongsi banyak aplikasi. Ekosistem walaupun turun untuk aksesori seperti router AirPort Extreme dan bagaimana ia berfungsi dengan AirPlay untuk aliran muzik dari telefon Apple. Sebaik sahaja anda membeli satu produk Apple, ia menjadi lebih menarik untuk membeli yang lain.

Terdapat juga fesyen dan gaya hidup unsur kepada produk Apple, sudah tentu. Jangan menafikan ia, dan tidak memperkecilkan itu. Angela Ahrendts, pengarah baru Apple runcit, tahu ini lebih baik daripada kebanyakan orang, dan dia cuba untuk bergerak Apple daripada menjadi kultus berteknologi wujud satu jenama fesyen mewah (supaya penjelasan daripada garis panjang Geeks dari di hadapan Kedai Apple pada hari pelancaran menjadi kunci.) The Watch akan produk Apple yang paling ketara. Anda menyimpan telefon anda di dalam poket anda, tetapi Jam Tangan sentiasa di luar sana.

Oleh itu, Watch menunjukkan bahawa anda mempunyai iPhone. Ia menunjukkan, secara umum, bahawa sama ada anda mempunyai wang atau rekod kredit yang baik (kerana iPhone tidak datang murah) dan bahawa anda boleh mendapatkan orang-orang buih iMessage biru. Ia menandakan bahawa anda boleh mengambil bahagian dalam iOS sahaja pengalaman budaya yang ditutup kepada pengguna Android, seperti Periscope dan Meerkat. Paparkan iklan secara umum dipakai untuk ekosistem Apple keseluruhan.



Apple Maklum Balas Positif

Demikianlah kita mempunyai gelung dua hala maklum balas positif. Orang yang suka iPhone mereka akan tertarik dengan Apple Watch kerana ia jam tangan yang paling sesuai dengan iPhone, dan kerana ia membantu menunjukkan keahlian mereka di kelab iOS. Dan orang-orang di atas pagar di antara iPhone dan satu lagi, telefon mewah yang sangat baik seperti Samsung Galaxy S6 akan ditolak ke arah iPhone jika mereka suka Apple Watch.

Google, Microsoft, Samsung dan semua telah cuba untuk menolak pelbagai produk kepada kekuatan integrasi mereka. Tetapi tiada satu pun yang berjaya seperti Apple.

Apple Jam Tangan akan menjadi ujian yang menarik bagaimana melekit Android adalah. Jika ia matang menjadi ada smartwatch yang paling boleh guna dan fesyen penanda kuat, ia akan dipotong menjadi Galaxy S6 dan HTC Satu M9 jualan secara mendadak. Saya tahu untuk diri saya sendiri, saya melabur cukup dengan cara yang Android bekerja bahawa saya tidak melihat ia menarik saya ke sebelah iPhone.

Kami tidak mempunyai Apple Watch kajian lagi. Tetapi kita akan. Saya ingin tahu untuk melihat apa yang PCMag, Alex Colon difikirkan daripadanya. Dia melihat banyak smartwatches.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers