Azwan Kombos Enggan Nad Zainal Tunjuk Bukti

Azwan Kombos Enggan Nad Zainal Tunjuk Bukti


Kontroversi pasangan pelakon Azwan Kombos dan Nad Zainal bagaikan tiada kesudahan. Dari kisah percintaan mereka kononnya mereka dituduh bersekedudukan, Nad dikaitkan dengan Shah Iskandar sehinggalah kisah Azwan dibela kekasih. Kini setelah putus cinta, kisah mereka masih lagi hangat diperkatakan.

Kisah keretakan hubungan pasangan ini bukan sahaja mengejutkan peminat, malah Azwan sendiri mengakui terkejut apabila Nad mendedahkan hubungan mereka sudah berakhir. Tidak cukup dengan itu, Nad mengakui Azwan menganggunya di lokasi penggambaran dan paling mengejutkan, punca perpisahan mereka disebabkan pelakon serta pengacara Hefny Sahad.

Azwan Kombos Enggan Nad Zainal Tunjuk Bukti


Bukan itu sahaja, baru-baru ini Nad turut membuat laporan polis kerana diugut serta diancam oleh seorang wanita yang mahu membuka aibnya jika dia tidak kembali bersama Azwan. Nad turut memberitahu bekas kekasihnya itu masih menganggunya walaupun masing-masing sudah membawa haluan sendiri. 

Azwan bagaimanapun menafikan dia ada kena mengena dengan wanita yang mengugut Nad dan memberitahu akan membawa sendiri wanita itu ke depan jika mengetahui siapa individu tersebut. 

Azwan Kombos Enggan Nad Zainal Tunjuk Bukti


“Saya memang tak ada kena mengena dengan wanita mahupun ugutan yang diterima Nad. Benda ini dah jadi kes polis jadi banyak pihak yang menasihati saya supaya mendiamkan diri. Namun jika saya tahu siapa wanita yang melakukan ugutan itu, saya sendiri akan membuat laporan polis,” ujar pelakon filem ‘Sniper’ ini kepada GUA.

Ditanya mengenai kenyataan Nad kononnya Azwan masih menghubungi serta merayu dan memujuknya melalui mesej, Azwan tidak menafikan, tetapi menganggap ia lumrah bagi individu yang ditinggalkan kekasih.

“Dia sendiri cakap saya merayu dan pujuk, namun saya tak akan bagi kenyataan balas. Apapun, saya tak nak dia keluarkan bukti mesej yang saya hantar kerana ia terlalu peribadi dan sangat jiwang. Lagipun saya hormati dia serta siasatan polis yang sedang dijalankan, jadi lebih baik saya mendiamkan diri. Lagipun, benda ini sangat mengarut untuk dibicarakan,” tutur Azwan sambil berharap semua pihak dapat menghormati kehidupannya sekarang.

“Saya mahu menutup buku kisah hubungan kami kerana masing-masing sudah membawa haluan sendiri. Dia pun dah ada kehidupan baru jadi tak guna saya merintih lagi. Bulan puasa ini lebih baik tingkatkan amalan serta dekatkan diri dengan Allah,” katanya mengakhiri perbualan.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers