Ramona Zamzam Gelak Macam Hantu

Ramona Zamzam Gelak Macam Hantu


Ramona Zamzam, pemilik nama ini memang tidak sepopular Neelofa atau Anzalna Nasir. Namun, dia juga punya pakej lengkap sebagai seorang pelakon. Cantik, berbakat dan punya personaliti menyenangkan.

Jom semak 12 perkara menarik tentang pelakon drama 'Cinta Jangan Pergi' ini.

Ramona Zamzam Gelak Macam Hantu


1. Walaupun selalu memegang watak antagonis, namun realitinya Ramona tidak sebegitu. Dia seorang pencinta haiwan dan pernah menangis apabila terjumpa tikus mati di tepi jalan.

2. Ketagih dengan benda ekstrem seperti permainan roller coaster sejak zaman kanak-kanak lagi. Mengakui gilakan taman tema, Ramona memberitahu dia pernah naik roller coaster sebanyak 17 kali dalam satu hari ketika usianya 10 tahun.

3. Jika tidak menjadi artis, Ramona mungkin akan berada dalam bidang hartanah, pelaburan atau perbankan kerana mempunyai kebolehan berkomunikasi dengan baik dan sukakan subjek Matematik.

4. Anda mungkin akan terkejut apabila pertama kali mendengar pelakon ini ketawa kerana dia seorang yang kuat ketawa. Apabila ketawa habis satu bangunan akan dengar dan mengakui dia gelak macam hantu.

5. Selain ketawa macam hantu, Ramona juga merupakan 'hantu makan'. Mengakui 100% tak diet, Ramona akan makan ikut suka hati dan sanggup merealisasikan keinginannya untuk makan apa saja walaupun pada jam 2.00 pagi.

6. Boleh bercakap, membaca dan menulis Mandarin kerana bersekolah di sekolah jenis kebangsaan Cina sejak tadika sehingga sekolah menengah. Selain itu, Ramona juga boleh bertutur dalam bahasa Kantonis.

Ramona Zamzam Gelak Macam Hantu


7. Gara-gara belajar di sekolah Cina dulu, Ramona mengakui dia pelat untuk menyebut huruf S & D.

8. Trauma apabila nampak ada haiwan atas jalan raya sebab pernah terlanggar kucing pada 10 tahun lepas.

9. Ketika pergi bercuti, Ramona tak kisah sama ada backpackers atau pun hotel lima bintang kerana mengakui dia seorang extreme traveler.

10. Destinasi pilihan yang teringin untuk pergi ialah Bermuda.

11. Sangat mengharapkan watak pembunuh psiko.

12. Mengakui tak sikat rambut selepas mandi dan hanya biarkan rambutnya macam itu saja. Menurut Ramona, kalau rambutnya disikat, ia kelihatan tak lawa.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers