Kaka Azraff Minta Peminat Minum Banyak Air Putih Kerana Jerebu

Kaka Azraff Minta Peminat Minum Banyak Air Putih Kerana Jerebu

Kaka Azraff Minta Peminat Minum Banyak Air Putih Kerana Jerebu


Prihatin dengan keadaan cuaca ibu negara yang kini sangat berjerebu penyanyi Kaka Azraff yang kini muncul dengan lagu solo, Pulanglah, meminta supaya semua masyarakat Malaysia khusus peminatnya supaya sentiasa menjaga kesihatan diri.

Selain mengenakan topeng untuk mengelakkan udara kotor memasuki liang rongga badan, Kaka juga turut meminta supaya mereka minum banyak air putih.

Kata Kaka Azraff, cuaca di ibu negara sekarang ini sangat teruk dan ia juga berada di tahap membimbangkan, jadi semua orang harus berjaga-jaga untuk memastikan mereka tidak jatuh sakit.

"Minum banyak air kerana pada cuaca yang seperti ini badan kita akan cepat tersejat," katanya.

Popular dengan lagu duet bersama Zizan Razak iaitu Bawalah Ku Pergi, Kaka Azraff mengakui bahawa dia cukup gembira dengan kemunculan lagu solo, Pulanglah yang dicipta oleh Q.Z dan Rafikoncept, manakala lirik Q.Z sendiri.

"Memang dah lama saya menunggu saat untuk muncul dengan lagu solo sendiri kerana saya mahu ianya menjadi sesuatu yang cukup istimewa buat peminat saya.

"Lagipun saya mahu peminat mendengar sendiri kemampuan vokal saya. Sebab, kalau dalam lagu featuring bersama Zizan Razak, saya tak dapat tonjolkan sangat kemampuan vokal saya itu.

"Satu lagi, lagu-lagu yang menampilkan saya dengan Zizan tu, lagu-lagu yang manja-manja saja," katanya lagi kepada portal murai.com.my.

Pulanglah menceritakan tentang kekuatan atau semangat seseorang yang ingin bangkit dari kekecewaan setelah berkali-kali di disakiti oleh teman hati dan kini ia sudah diputarkan di stesen-stesen radio tempatan Melayu.

Comments

  1. memang kena jaga pemakanan dan minuman ketika musim jerebu macam ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers