Yana Samsudin Jawab Isu Bedah Muka?

Yana Samsudin Jawab Isu Bedah Muka?

Yana Samsudin Jawab Isu Bedah Muka?

Kebelakangan ini, isu pembedahan muka nampaknya menjadi topik utama industri hiburan tanah air apabila beberapa orang selebriti wanita popular dikatakan telah membuat pembedahan untuk mencantikkan wajah.

Di antara beberapa orang selebriti wanita tersebut, nama Yana Samsudin adalah Antara yang menjadi perhatian apabila penampilannya baru-baru ini dilihat berlainan dari wajah sebelumnya.

Wajah Yana dikatakan semakin tirus, dan bentuk yang paling ketara adalah pada hidungnya yang tajam dan mancung dari dahi hingga ke hujung.

Meskipun Yana sendiri telah menafikan perkara tersebut sebelum ini, ianya nampaknya belum dapat menutup spekulasi ramai pihak yang tetap beranggapan aktres tersebut sememangnya telah membuat pembedahan di bahagian muka.

Justeru, Yana Samsudin akan hadir dalam program MeleTOP malam ini dan aktres itu nampaknya sudah bersedia untuk menjelaskan dengan lebih lanjut tentang perubahan yang berlaku pada wajahnya.

Yana yang turut akan tampil selaku salah seorang penyampai jemputan di malam Anugerah MeleTOP Era juga akan berkongsi tentang gosip panas dan dalam pada masa yang sama turut mempromosikan Anugerah MeleTOP Era, Sabtu ini.

Selain Yana Samsudin, turut sama akan memeriahkan program MeleTOP pada malam ini ialah kehadiran dua aktres cantik, Nur Fazura dan Diana Danielle yang akan mempromosikan filem terbaru lakonan mereka iaitu ‘Kami Histeria’ yang akan ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia pada 6 Februari ini.

Apa yang menarik tentang filem arahan Shamyl Othman ini? Kena tunggu cerita menarik dari dua aktres cantik ini nanti!

Dan tidak sah jika di penghujung rancangan MeleTOP tanpa persembahan hebat dari penyanyi undangan. Waris dan Juzzthin bakal melakukan persembahan hebat menerusi lagu tema Anugerah MeleTOP Era selain akan berkongsi perkembangan terbaru mereka untuk tahun 2014.

Jangan lupa untuk menyaksikan program MeleTOP jam 10 malam ini di Astro Ria (104) dan Astro Mustika HD (135).

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers