Majlis Resepsi Syamsul Dan Syafiq Diadakan Pada 18 April Depan

Majlis Resepsi Syamsul Dan Syafiq Diadakan Pada 18 April Depan

Majlis Resepsi Syamsul Dan Syafiq Diadakan Pada 18 April Depan

Kedua-dua anak kepada produser terkenal, Datuk Yusof Haslam iaitu Syamsul dan Syafiq akhirnya telah menetapkan tarikh 18 April depan sebagai tarikh untuk mengadakan resepsi perkahwinan mereka berdua.

Laporan mStar memetik, ibu kepada mereka berdua, Datin Patimah Ismail mengesahkan majlis resepsi berkenaan akan diadakan di Dewan Perdana Felda, pada pukul 8 malam.

Dia juga berkata majlis resepsi itu akan diadakan secara sederhana dengan kehadiran semua kaum keluarga, rakan-rakan dan teman media pada majlis sambut menantu.

Selain itu, sebuah majlis kecil juga akan diadakan di rumah atas permintaan anak-anak selepas acara di Dewan Felda.

Dalam perkembangan sama, Patimah turut mengesahkan Syamsul bakal diijabkabulkan dengan aktres Puteri Sarah Liyana pada 8 Mac ini.

Patimah berkata, majlis resepsi pihak perempuan akan diadakan pada sebelah malam hari yang sama di Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam bertemakan Islamic Arabian Night.

Malah, Syamsul sendiri yang berhajat untuk mengadakan majlis perkahwinan dengan tema tersebut kerana ingin memakai jubah pada hari bahagianya dan berharap semua perkara akan berjalan lancar

Tambah Patimah lagi, majlis pernikahan Syafiq dengan tunangnya, Aiesyah Zainal pula akan diadakan pada 5 April depan iaitu kira-kira sebulan selepas pernikahan Syamsul.

Pada 12 Januari lalu, Syamsul telah merisik Puteri Sarah dalam satu majlis yang diadakan di kediaman wanita itu di Sri Damansara, di sini.

Manakala Syafiq mengikat tali pertunangan dengan Aiesyah pada 23 Disember 2012.

Comments

  1. eh nak kahwin dah anak² dato yusof haslam..
    tahniah pada mereka..

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers