Adam Davin Ditangkap Polis, Raja Azmi Puas Hati!

Adam Davin Ditangkap Polis, Raja Azmi Puas Hati!

Adam Davin Ditangkap Polis, Raja Azmi Puas Hati!

Raja Azmi Raja Sulaiman akui beliau lega dan berpuas hati apabila suspek kes penipuan, Adam Davin atau nama asalnya, Davinder Singh ditangkap polis pada petang semalam.

"Syukur dan lega sebab akhirnya, Adam Davin telah ditangkap polis. Sebelum ini, memang pihak polis nak tangkap dia tapi pada waktu yang sama pihak polis tiada bukti yang kukuh untuk berbuat demikian. Sebab itulah dia boleh lepas dan tipu banyak orang.

"Sehinggalah seorang VVIP berpangkat Datuk yang cuba ditipu Adam Davin petang semalam telah menggunakan khidmat 2 orang anggota polis yang menyamar sebagai orang biasa untuk menangkapnya setelah dia (Adam Davin) didapati menipu sewaktu berurusan dengan Datuk tersebut.

"Kata orang sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Sepandai-pandai Adam Davin menipu banyak orang, akhirnya dia ditangkap juga. Tuhan sajalah yang tahu betapa leganya hati dan perasaanya saya.

"Setidak-tidaknya, ia boleh membersihkan nama saya setelah dia membuat dakwaan yang melampau terhadap saya padahal saya sebenarnya yang jadi mangsa dia pada ketika itu," kata Raja Azmi.

Raja Azmi berkata demikian setelah diminta mengulas berhubung penangkapan Adam Davin. Sebelum itu, Raja Azmi telah membuat 2 laporan di Balai Polis Dang Wangi Kuala Lumpur pada Mei 2013.

Laporan yang pertama dibuat berhubung kes penipuan di kedai kain Gulatis dan laporan kedua apabila menyalahgunakan nama Raja Azmi sebagai produser filem untuk tujuan dia menipu orang lain.

Jelas Raja Azmi lagi, dia juga percaya ramai lagi mangsa Adam Davin yang akan berpuas hati apabila mengetahui tentang berita penangkapannya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers