Tunang Misha Omar, Firos Teruja Nak Tinggal Sebumbung

Tunang Misha Omar, Firos Teruja Nak Tinggal Sebumbung

Tunang Misha Omar, Firos Teruja Nak Tinggal Sebumbung

Setelah lebih kurang empat tahun menjalin hubungan, tunang kepada penyanyi, Misha Omar iaitu Firos Ezzwan Rossly, 32, akui tidak sabar untuk tinggal sebumbung bersama penyanyi itu pada Mei ini.

Firos berkata, walaupun rancangan pernikahan mereka pernah tertangguh sebanyak dua kali sebelum ini, dia akui keserasian membuatkan ikatan cinta mereka kuat berasa bertuah akhirnya akan memiliki Misha secara sah tidak lama lagi.

"Sebenarnya senang berkawan dengan Misha. Namun saya lebih mengenali dia sebagai Samiha Omar. Yelah, sebab kami pun sudah berkenalan pun lama. Tapi saya akui, bila dia jadi Misha Omar, saya agak kekok juga.

“Jadi bila tahu kami akan kahwin tidak lama lagi, saya rasa tiada masalah kerana kami dah kongsi tanggungjawab menjaga anak (Adam,anak angkat Misha) bersama dah lama.  Cuma belum pernah tinggal tinggal serumah kerana belum kahwin.

“Lagipun, selama ni boleh peluk anak saja. Lepas ni bolehlah peluk dia pula,” katanya dengan nada gurau.

Firos ditemui bersama Misha dalam satu majlis minum petang bersama media, di Delicious, One Utama, semalam

Sementara itu, Misha memberitahu perasaannya kini bercampur baur antara teruja, seronok dan sebak dalam menanti sehingga hari mereka dijabkabulkan, kira-kira tiga bulan saja.

“Sebenarnya, kami mula berkenalan sejak tahun 2007. Kami bermula sebagai kawan kemudian bercinta. Kemudian putus cinta, dan akhirnya kembali semula sebagai pasangan kekasih. Kemudian pada 2011 dia muncul semula dan ketika itu dia ajak saya kahwin,” luahnya.

Pasangan ini bakal bernikah dan mengadakan majlis resepsi pada hari yang sama di Hotel Renaissance, Kota Bharu Kelantan.

Misha dan Firos yang bertunang pada 21 Februari 2012 itu telah menangguhkan perkahwinan mereka beberapa kali.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers