Black, Isteri Berdoa Di Mekah Moga Cepat Dikurniakan Cahaya Mata

Black, Isteri Berdoa Di Mekah Moga Cepat Dikurniakan Cahaya Mata

Black, Isteri Berdoa Di Mekah Moga Cepat Dikurniakan Cahaya Mata

Tiada kata yang dapat diungkap oleh penyanyi, Black atau nama sebenarnya, Hanifah Md Hanafiah apabila pertama kali dapat menjejakan kakinya ke kota suci Mekah bersama isteri tersayang bersama-sama mengerjakan ibadah Umrah.

Black berkata dia menganggap ianya kunjungan serta bulan madu yang paling bermakna buat dirinya dan isteri, Cira Khairi.

“Sebenarnya memang kami sudah pun berbulan madu ke Korea sebelum ini tetapi itu ditaja oleh program Destinasi Cinta iaitu dari Air Asia dan Astro.

“Tapi Umrah ini memang impian dan perancangan kami untuk berbulan madu di kota suci Mekah. Terus-terang ianya bulan madu paling bermakna buat kami,” katanya kepada murai.com.my yang ditemui di sidang media mengumumkan senarai finalis top 5 Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 (ABPBH2013), semalam.

Black dan isterinya baru sahaja pulang mengerjakan Umrah selama dua belas hari dan sepuluh malam pada 16 Januari lalu.

Penyanyi lagu Takkan Terpisah itu memberitahu dia dan isteri mengambil peluang untuk mendoakan kebahagian rumahtangga mereka serta segera dikurniakan cahaya mata.

“Benarlah orang kata Mekah adalah tempat yang kita akan rasa rindu dan hendak pergi lagi. Malah saya dapat rasakan begitu indah dan tenangnya berada di sana.

“Saya seronok kerana dapat pergi tempat di mana mustajab untuk berdoa. Sudah tentu kami mendoakan yang terbaik untuk diri dan rumahtangga kami tetapi sesungguhnya dengan rendah hati kami benar-benar meminta dan berdoa agar kami dapat dikurniakan cahaya mata dengan segera. Harap-harap doa kami dapat dimakbulkan,” luahnya lagi.

Black tersenarai dalam kategori Penyanyi Lelaki Popular di finalis top 5 ABPBH2013.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers