Lisa Surihani Akhirnya Rakam Lagu Khas Berduet Dengan Yusry

Lisa Surihani Akhirnya Rakam Lagu Khas Berduet Dengan Yusry

Lisa Surihani Akhirnya Rakam Lagu Khas Berduet Dengan Yusry

Meskipun bidang nyanyian merupakan bidang yang sangat baru dan belum pernah diceburi oleh aktres, Lisa Surihani namun ianya tidak menjadi penghalang buat pelakon filem Ular ini untuk berduet dalam sebuah lagu bersama suaminya, Yusry Abdul Halim.

Lisa Surihani bakal menyanyi dalam sebuah lagu duet bersamaYusry berjudul Kekasih Abadi.

Mempertaruhkan julung-julung kali vokal Lisa bersama Yusry, lagu Kekasih Abadi tersebut telah mengabadikan kisah cinta yang berjanji untuk sehidup semati.

Kekasih Abadi ciptaan komposer Edry Abdul Halim itu telah menterjemahkan rasa syukur pasangan berkenaan apabila akhirnya dipertemukan dan kini menjadi teman yang sah.

Malah,Ikrar cinta sejati mereka diabadikan menerusi lagu tersebut.

Menerusi laman sosial akaun Instagram milik Lisa, aktres itu turut memberitahu dia bersetuju untuk merakamkan lagu itu selepas diyakini sepenuhnya oleh Yusry.

Malah dia benar-benar melakukan perkara tersebut buat pertama dalam hidupnya demi Yusry.

Menurut Lisa,setidak-tidaknya mereka punya lagu cinta bersama.

Lisa juga turut berterima kasih kepada Edry kerana berjaya mencipta lagu itu sepenuhnya.

Berikut adalah entri yang ditulis Lisa di dalam laman sosial Instargam:

“My husband insisted I did this with him, finally agreedafter so much convincing. I did it for you Baby. Thank you for the just-for-funexperience singing is something that I lack so much confidence for but becauseit's with you. I thought again, at least we have one song together to cherishthe love we have. Song is written and composed by Dd, my brother-in-law, Ithank him too for having faith in me more than i do for myself.”

Kekasih Abadi juga digunakan sebagai lagu tema bagi sebuah program travelog Paspot Cinta Yusry Lisa, Siri sebanyak 13 episod yang bakal menemui peminat di kaca TV bermula Mac 2014 di RTM 2.

Program yang diinspirasikan dengan konsep percutian bulan madu Yusry dan Lisa menampilkan mereka pasangan suami isteri yang mengembara ke seluruh negeri di Malaysia.

Apa yang menarik, penonton akan berpeluang melihat perbezaan karakter Yusry dan Lisa dalam merancang percutian-percutian bajet mereka.

Lagu Kekasih Abadi akan dimuatnaik secara rasmi di rangkaian Youtube KRU Music pada 8 Januari ini. Lagu ini juga sudah berada di pasaran melalui i-Tunes sementara nada deringnya melalui syarikat-syarikat telekomunikasi tempatan akan mula dipasarkan minggu hadapan.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers