Oh My English! Kini Terbang Ke Amerika Syarikat!

Oh My English! Kini Terbang Ke Amerika Syarikat!


Wah! Nampaknya Oh My English semakin gempak! Jika sebelum ini mereka ke Terengganu, sekarang terbang pula ke Amerika! Wow, seronoknya.

Astro Gempak pasti ramai yang sudah tidak sabar menunggu ‘Oh My English! – Hello America’ yang bakal bersiaran Januari ini bukan?

Menurut Naib Presiden Bahagian Gen Next Astro, Putri Yasmin Megat Zaharuddin, telefilem tersebut merupakan susulan kepada telefilem pertama iaitu ‘Oh My Ganu’ yang telah mendapat sambutan menggalakkan.

“Kami telah menerima sambutan yang sangat luar biasa melalui telefilem pertama Oh My English iaitu ‘Oh My Ganu’ sehingga menjadi trending pada hari pertama disiarkan.

“Oleh itu, kepada peminat setia rancangan ini, sebagai tanda penghargaan atas sokongan anda, kami bawakan satu lagi telefilem hebat, ‘Oh My English – Hello America.’ ujarnya ketika di temui baru-baru ini.

Telefilem ini dibintangi oleh Zain Saidin, Tiz Zaqyah, Aaron Aziz, Izara Aishah, Harun Salim Bachik, Akhmal Nazri, Roax Tan, Zhafir Muzani dan Kameeshaa Ravindran, selain itu pelakon hebat seperti Nadia Aqila serta beberapa pelakon dari Amerika Syarikat turut membuat penampilan.

Wah, nampaknya bertambah seronoklah Jibam, Mazlee, Azlin, Syafiq, See Yew Soon, Anusha dan rakan yang lain mengembara di negara orang bukan?

Pasti penonton tertanya-tanya bagaimanakah agaknya gelagat mereka ketika berada di Amerika.

Apakah yang mereka cuba lakukan ketika berada disana? Mungkinkah Jibam dan rakan-rakan mempunyai misi tertentu?

‘Oh My English – Hello America’ akan di siarkan pada 15 Januari, jam 9.00 malam di Astro TVIQ (saluran 610) siaran serentak di Astro Maya HD (saluran 135).

Untuk mengetahui tentang perkembangan dan juga menyaksikan secara eksklusif disebalik tabir pembikanan telemovie 'Oh My English!' di Amerika, sila layari www.ohmyenglish.com.my dan juga laman sosial seperti facebook – Oh My English, Instagram, @OhMyEnglish, dan twitter, @Oh_My_English.

Sebelum itu, jom saksikan sedikit sedutan dibawah!




Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers