MasterChef: Sajian Telur Punca Lydiawati Tersingkir

KUALA LUMPUR, 3 JUN 2013: Pelakon Lydiawati menjadi mangsa terbaru dalam pusingan Penyingkiran MasterChef Selebriti Malaysia 2 (MSM2) malam tadi apabila dia diumumkan sebagai peserta yang tersingkir.

Tema yang diberikan untuk pusingan Penyingkiran malam tadi ialah telur, dan empat peserta yang terpaksa bersaing dalam pusingan tersebut ialah Lydiawati sendiri, Cat Farish, Syanie dan Enot. Mereka berempat di kehendaki bersaing dalam pusingan penyingkiran disebabkan sajian yang kurang menarik perhatian juri pada hari sebelumnya, iaitu Sajian Peti Misteri.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, MasterChef, Sajian, Telur, Punca, Lydiawati, Tersingkir

Dengan penyingkiran Lydiawati, dia berjaya mengumpul RM6500 kepada Rumah Hope.

Sementara itu, Syura yang memenangi cabaran sebelum ini telah memilih untuk mengetuai pasukan Biru dalam cabaran Sajian Luar hari ini. Dia juga turut memilih Syanie sebagai pesaingnya dan mengetuai pasukan Merah.

Kini 8 selebriti terbaik telah tersenarai selepas Lydiawati tersingkir dari dapur MasterChef Selebriti Malaysia. Siapakah yang akan terus bertahan hingga ke pusingan terakhir?

Apakah cabaran yang harus mereka hadapi? Ke mana pula lokasi mereka kali ini? Saksikan MasterChef Selebriti Malaysia, Isnin, 9 malam di Astro Ria (104) & Mustika HD (134).

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers