Mahukan Sepasang Kaki Secantik Nur Fazura?

Malaysia, Hiburan, Artis malaysia, Selebriti, mahukan, Sepasang, Kaki, Secantik, Nur Fzura


Teks oleh Haswari Ali
Email: ayie@astro.com.my
Twitter:@Stailista
Instagram: Stailista

SUBANG, 4 JUN 2013: Kepada sesiapa yang mahukan sepasang kaki yang sihat dan harum sebagaimana pelakon cantik jelita, Nur Fazura, maka jangan ketinggalan untuk mengunjungi spa Lux Scentsational Lounge.

Spa bergerak yang akan mengunjungi ke beberapa lokasi di seluruh negara itu menawarkan perkhidmatan spa kaki atau refleksologi secara percuma daripada tukang urut berpengalaman yang turut disempurnakan dengan suasana serba glamor.

Malah lebih istimewa, setiap individu yang hadir ke spa berkenaan akan menikmati kemewahan haruman mandian Lux ke atas sepasang kaki masing-masing sebagaimana yang diamalkan Nur Fazura sebagai duta produk mandian berkenaan untuk 3 tahun berturut-turut.

Nur Fazura berkata, spa Lux Scentsational Lounge disifatkannya sangat glamor dengan permainan lampu malap, dekorasi menawan serta padanan rona lembut di setiap inci spa berkenaan.

"Saya merasakan sepeti berada di spa sebenar yang dilengkapi dengan haruman aromatheraphy. Saya sudahpun mencuba perkhidmatan spa kaki daripada pakar urut terlatih dan ternyata ianya cukup menenangkan saya.

"Sebagai seorang perempuan yang gemarkan kecantikan, saya menggalakan mereka untuk hadir ke spa lounge ini apabila ianya berada di bandar berhampiran.

"Siapa tahu, anda mungkin akan bertemu saya di sana yang sedang menikmati spa kaki," katanya yang cukup jelita dengan persalinan koktel singkat merah jambu daripada Zara dan tumit tinggi Christian Louboutin.

Spa bergerak yang dibina di atas treler besar itu dilengkapi dengan ruangan spa kaki untuk tujuan mencuci dan pengurut, kawasan lounge yang lapang dan juga zon haruman serta TV LCD berskrin besar.

Spa yang diperkenalkan khusus untuk peminat setia produk mandian Lux itu akan memulakan penjelajahan di beberapa negeri seperti Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Kelantan, Terengganu, Pahang, Johor dan Melaka.

Bagi peminat setia Nur Fazura, jangan lepaskan peluang untuk bertemu dengan aktres terkenal itu di AEON, Ampang Utara 2 pada 8 Jun dan Mydin MITC, Melaka (29 Jun) dari jam 1 tengah hari hingga 4 petang.

Setiap 700 ml mandian Lux dijual pada harga RM15.90, manakala RM6 untuk 220 ml dan tidak ketinggalan pek isi semula 600ml bernilai RM8.90.



Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers