Marsha Milan Nafi Buang Keluarga Kerana Nama

Oleh: cinemaonline.com

KUALA LUMPUR, 3 JUN 2013: Pelakon dan penyanyi popular, Marsha Milan Londoh menyangkal dakwaan mengatakan dia membuang keluarga gara-gara dia menukar namanya daripada Marsha Milan Londoh ke Marsha Milan.

Dipetik dari laporan Utusan minggu lalu, Marsha memberitahu dia membuat keputusan untuk menukar nama kepada yang lebih ringkas itu kerana tidak mahu sesetengah pihak tersalah sebut namanya lagi.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia. Selebriti, Marsha Milan, Nafi, Buang, keluarga, Kerana, nama


"Kalau orang kata saya buang keluarga, itu salah. Milan itu nama bapa saya. Londoh adalah nama keluarga turun-temurun. Jadi siapa kata saya buang keluarga? Semuanya bermula bila saya menjadi hos program "Propaganza". Mereka kata nama saya panjang sangat, jadi guna sajalah Marsha Milan. Itu sahaja.

"Saya tak nafi, situasi itu ada berlaku. Orang macam main-main, tersalah sebut nama Londoh jadi Londeh, Lendeh dan sebagainya. Tak tahulah kalau memang ada yang sengaja buat-buat tersalah sebut, tapi apa pun secara positifnya saya fikir itu adalah satu strategi yang baik buat karier saya juga. Saya mahu orang nampak saya matang," jelasnya.

Tegas wanita berusia 27 tahun ini, walaupun dia telah memendekkan namanya, namun dia tetap Marsha yang sama seperti dulu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers