Fouziah Gous Selamat Bertunang Dengan Zhafran

KUALA LUMPUR, 1 JUN 2013: Tidak sampai dua bulan mendedahkan kepada umum mengenai jejaka pilihan hatinya, dramatis jelita berdarah kacukan, Fouziah Gous hari ini telah selamat bergelar tunangan kepada ahli perniagaan, Zhafran Dato Yusof, 30.

Majlis pertunangan tersebut bermula sekitar jam 830 malam dan telah mengambil tempat di Restoran Bora Asmara, yang merupakan milik sahabat kepada keluarga Fouziah di Kampung Sungai Penchala, Damansara.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Fouziah Gous, Selamat, Bertunang, Dengan, Zhafran


Mengikut adat istiadat melayu, majlis pertunangan dimulakan dengan sesi perbincangan di antara dua belah pihak Fouziah dan Zhafran menerusi wakil masing-masing. Dato' Hj Hassan Ali menjadi wakil daripada pihak Fouziah manakala Kamal Datuk Hj Abdullah untuk rombongan pihak lelaki.

Aktres berdarah kacukan Pakistan dan Cina itu tampil berbusana anggun berona kuning air ilham pereka tersohor Zery Zamry. Fouziah yang turut ditatarias jurusolek Deq Sha melangkah ke pelamin indah rekaan Nas Great Idea sekitar jam 9.15 malam diiringi ibunya, Puan Sajadi Ibrahim untuk menerima cincin tanda daripada rombongan pihak lelaki.

Fouziah kemudian sah bergelar tunangan kepada Zhafran setelah disarungkan cincin tanda oleh Puan Normah Ali, bakal ibu mertua aktres itu.

Jamuan yang ditaja oleh Kuzie Katering menjadi sesi selingan acara tersebut sebelum diteruskan dengan segmen temubual secara langsung oleh Astro Awani dan media-media lain.

Mengikut perancangan pasangan ini, sepertimana tempoh pengenalan mereka yang singkat sebelum bertunang. mereka juga merancang untuk mengadakan majlis pernikahan dalam masa yang terdekat ini dan tidak mahu menunggu lama untuk mendirikan rumahtangga.









Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers