Majlis Resepsi Shajiry Diadakan Di Ipoh, 8 Jun Ini

Artikel CinemaOnline

KUALA LUMPUR, 4 JUN 2013: Penyanyi dan pelakon Shajiry telah pun menamatkan zaman bujangnya pada 1 Jun lalu bersama isteri, Yusnita Yusof yang juga merupakan rakan kongsi perniagaannya.

Shajiry atau nama sebenarnya Mohamad Shajiri Damery dan Yusnita yang bertunang pada 9 Mac lalu telah diijabkabulkan pada Sabtu, dan majlis resepsi akan diadakan pada 8 Jun di Ipoh, Perak.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Majlis, Resepsi, Shajiry, Diadakan, Di, Ipoh, 8, Jun, Ini


"Alhamdulillah segala persiapan untuk majlis perkahwinan yang sudah dirancang sejak awal tahun semuanya sudah selesai dan doakan yang terbaik buat saya dan isteri," katanya ketika ditemui baru-baru ini.

Ditanya apakah yang membuatkan Yusnita istimewa di matanya, Shajiry memberitahu, sifat keibuan yang ada pada bakal isterinya itu membuatkan dirinya tertarik.

"Dia (Yusnita) seorang wanita yang lemah lembut dan mempunyai sifat keibuan dalam dirinya. Ia membuatkan saya tertarik untuk menyuntingnya sebagai isteri saya yang sah.

"Lagipun dia juga banyak memberi perangsang dan menjadi tulang belakang dalam setiap perkara yang saya lakukan baik dalam bidang seni ini mahupun perniagaan yang saya ceburi," ujarnya lagi.

Dalam perkembangan lain, Shajiry bakal muncul dengan dua buah lagu single terbaru berjudul "Hati Lelaki" dan "Lupakan" yang dijangka diriliskan pada penghujung tahun ini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers