So Sweet Ning & Ryan Dalam MV Pelangi Untukmu

So Sweet, Ning baizura, Ryan, Dalam, MV Pelangi Untukmu, ryan sky dalton, chris dalton, splash_terbaru, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti

Teks oleh Haswari Ali
Email: ayie@astro.com.my

KUALA LUMPUR, 20 Mei 2013: Sesuai dengan kemunculan Ryan Sky Dalton dalam hidup penyanyi senior popular, Ning Baizura dan suaminya Omar Chris Dalton, penyanyi berkenaan telah melancarkan lagu dan muzik video berjudul Pelangi Untukmu.

Lagu yang digubah semula daripada lagu popular Somewhere Over The Rainbow dan liriknya ditulis oleh Ning Baizura itu, merupakan kerjasama sulung Ning Baizura bersama syarikat rakaman Universal Music Malaysia.

Sempena pelancaran klip video dan lagu berkenaan, Ning bersama Universal Music akan melahirkan sebuah album yang turut menyelitkan lagu indah berkenaan, di samping buku kanak-kanak daripada inspirasi pengalaman peribadinya menjadi seorang ibu (sila skrol ke bawah untuk melihat muzik video Ning & Ryan, Pelangi Untukmu).

"Saya berbangga kerana dapat melancarkan lagu ini setelah melahirnya anak saya, Ryan Sky Dalton. Terima kasih kepada Universal Music kerana memberi peluang untuk saya menjadi ahli baru mereka dan saya sedia untuk mengembangkan sayap sebagai artis rakaman serta tampil dengan konsep yang berbeza," katanya pada majlis memperkenalkan Ryan Sky Dalton di restoran Neo Tamarind baru-baru ini.

Tambah Ning Baizura, klip video berkenaan telah dirakamkan di kediamannya sendiri oleh pihak Universal Music sendiri dengan berkongsepkan santai.

Susunan lagu berkenaan telah digubah semula oleh Aylwin Santiago dan memberikan mesej sangat mendalam yang ditujukan khas untuk bayi kesayangannya itu.

Ryan Sky Dalton telah selamat dilahirkan pada 31 Januari lalu, jam 3.06 pagi, seberat 3.47 kilogram dan semalam Ning buat pertama kalinya telah memperkenalkan buah hatinya itu kepada media bersama-sama dengan suaminya.

Jelas Ning Baizura, dia sedar kerjayanya sebagai penghibur mungkin akan memberi kesan terhadap masa depan anaknya, jadi dia memilih untuk bersikap terbuka sekiranya suatu hari anaknya itu ingin terlibat dalam bidang seni.



Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers