Foto Sekitar Perkahwinan Liyana Jasmay - Fathuddin


Foto, Sekitar, Perkahwinan, Liyana Jasmay, Fathuddin, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


KUALA LUMPUR, 4 FEBRUARI 2013: Sabtu lalu bertarikh 2 Februari 2013, secara sahnya pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay telah bergelar isteri kepada Fathuddin Mazlan dalam majlis akad nikah yang berlangsung di Pacific Ballroom, Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur.

Majlis resepsi mereka telah diadakan pada hari yang sama namun kali ini ianya bertempat di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur.

Hadirin yang datang terdiri daripada sanak saudara, sahabat handai, rakan media dan rakan-rakan artis yang memeriahkan majlis resepsi mereka pada malam itu.

Pasangan pengantin telah mengenakan dua persalinan pada malam tersebut, pertama dengan gaun indah berona putih siap berlayah sarat berperincian dan lace yang telah direka oleh pereka yang sama mereka busananya pada majlis pernikahan, Jovian Mandagie. Fathuddin pula lengkap bersut, segak melangkah menuju peterana indah pasangan raja sehari itu.

Persalinan kedua direka khas oleh pereka Rizman Ruzaini yang turut menjadi pereka kegemaran buat Liyana Jasmay.

Gaun indah kembang bak puteri di majlis tari-menari itu disempurnakan dengan dandanan rambut ponytail. Pada malam itu, Liyana mendapatkan khidmat seorang lagi jurusolek kegemarannya, Deq Sha yang merealisasikan malam istimewa pelakon tersebut.

Berikut ialah sebahagian dari foto-foto yang sempat dirakamkan jurufoto Murai untuk malam berbahagia Liyana Jasmay dan Fathuddin.

Selamat pengantin baru dari kami warga murai.com.my

Klik di sini untuk melihat foto perkahwinan Liyana Jasmay dan Fatuddin.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers