Adibah Noor Teman Baru Halim Othman Di Ceria Pagi Suria


Adibah Noor, Teman, Baru, Halim Othman, Di, Ceria Pagi Suria, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


KUALA LUMPUR, 4 FEB 2012: Anda sering menontonnya di kaca televisyen dan mendengar suara lunaknya di corong radio. Celotehnya juga selalu buat anda rasa tak kering gusi.

Kini ini beliau yang dinanti-nantikan, bakal menceriakan pagi anda menerusi segmen Ceria Pagi Di Suria bermula jam 5 pagi hingga 10 pagi. Beliau yang dimaksudkan ialah selebriti terkenal tanahair, Adibah Noor.

Menjadi pasangan Halim Othman, Adibah Noor mengendalikan segmen Ceria Pagi Di Suria berkuatkuasa pada hari ini. Dengan gandingan dan keserasian antara Halim Othman dan Adibah Noor, perjalanan pagi anda pasti semakin ceria.

Memetik kata-kata Pengurus Program Suria FM, Adiwati Zainuddin, pemilihan Adibah Noor sebagai penyampai Suria FM adalah tepat.

"Selain daripada kredibiliti beliau sebagai seorang penghibur, kami juga memilih beliau kerana mendapat permintaan yang tinggi daripada para pendengar Suria FM. Kami juga melihat ada 'chemistry' antara beliau bersama Halim Othman apabila mereka digandingkan bersama ketika Adibah menjadi jemputan segmen Ceria Pagi. Jadi, inilah pilihan terbaik kami untuk tahun 2013 ini".

Suria FM berharap dengan pemilihan ini, para pendengar setia dan pendengar baru Suria FM terhibur dan keceriaan hari-hari mereka semakin berganda. Ceriakan duniamu bersama kami 105.3 FM di Lembah Klang dan layari www.suriafm.com.my untuk frekuansi di sekitar anda. Anda juga boleh dekati kami di Facebook Suria FM atau follow kami di twitter, @suriafmradio.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers