Soal Afiq Disingkir, Cat Farish Minta Nova Music Jawab


Soal, Afiq, Disingkir, Cat Farish, Minta, Nova Music, Jawab, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


KUALA LUMPUR, 21 JAN 2013: Isu bintang Akademi Fantasia 5, Afiq yang didakwa telah disingkirkan secara tiba-tiba tanpa pengetahuannya daripada kumpulan The Faboluos Cats (TFC), nampaknya telah mengejutkan banyak pengikut kumpulan ini.

Sebaik saja ia disiarkan, portal murai.com.my terus mendapatkan respon dari pengasas TFC iaitu Cat Farish. Bagaimanapun, Cat Farish memohon diberikan waktu yang sesuai untuk menjawab isu yang timbul berkenaan Afiq.

Malah, penyanyi dan pelakon ini memberitahu pihak Nova Music yang sepatutnya menjawab isu berkenaan disebabkan kumpulan ini sudah sah bernaung di bawah pengurusan label tersebut.

Jadi, kepada peminat setia TFC, tunggulah jawapan dari Nova Music dan punca Afiq digugurkan dan siapa pula yang menggantikan tempat Afiq.

***iskandarX: Keja buang orang aja kejanya, dulu yang anggota dulu awek siot bergetah pun dorang baung tanpa sebab hampeh, melepas nak kenal2 dengan artis tu dah la photoshoot dia pun takder souce terbatas nak review. Yang is maksudkan tu yang dulu awek yang nyanyi dengan TFC lagu Papa Jahat tu.

Comments

  1. lama xdengar cerita kumpulan ni. dulu fames dengan lagu papa jahat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aa is suka sebab dorang ada mama tu tapi skang mama tu dah tak dengar cita dah mana pegi ntah

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers