Penyanyi Atilia Tak Mahu Cerita Tentang Kahwin


Penyanyi, Atilia, Tak, Mahu, Cerita, Tentang, Kahwin, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


Teks oleh Haswari Ali
Email: ayie@astro.com.my
Twitter:@Stailista

KUALA LUMPUR, 18 JAN 2013: Tidak henti-henti penyanyi kecil molek, Atilia Haron,39 disogokkan dengan pertanyaan tentang soal perkahwinan Malah banyak juga khabar angin yang muncul, mengatakan dia bakal melangsungkan majlis perkahwinan pada awal tahun ini, dan hal ini sedikit-sebanyak membuatkan segelintir pihak keliru tentang status sebenar anak kepada penyanyi Salamiah Hassan itu.

Namun baru-baru ini, ketika ditemui portal murai.com.my pada majlis pelancaran produk pembersih mulut, Listerine baru-baru ini, Atilia mengakui bahawa dia masih lagi solo dan tidak pernah terlintas untuk menamatkan zaman bujangnya dalam waktu dan masa yang terdekat ini.

"Memang sebelum ini saya pernah berkata bahawa saya akan berkahwin, tapi terus terang saya sendiri tidak tahu tarikh yang sesuai untuk saya berkahwin. Insya Allah, kalau tidak ada aral melintang, saya akan melangsungkan perkahwinan dalam tahun ini. Tapi itu semua terpulang kerana saya tidak mahu janji apa-apa. Takut tak jadi pula, padahal keinginan untuk berkahwin itu ada," katanya berterus terang kepada murai.com.my.

Atilia berkata, banyak faktor yang menyebabkan dia perlu melupakan terlebih dahulu soal kahwin, apatah lagi sebelum ini dia pernah mengharungi susah payah dunia perkahwinan dan telah berpisah sejak 2008.

Dalam tempoh itu jugalah, berbagai dugaan telah ditempuhinya sendirian terutama dalam mengukir nama sebagai penyanyi jazz yang disegani dan dikenali ramai.

"Alhamdulillah, rezeki saya semakin murah sekarang. Apa yang boleh saya katakan, saya sedang menikmati hidup dengan titik peluh dan sumber pendapatan saya sendiri. Malah, kerjaya nyanyian saya semakin meluas ketika ini.

"Takut pula bila saya kahwin nanti, banyak perkara yang tidak dapat saya lakukan kerana perlu menjalani tanggunggung jawab sebagai isteri. Semua itu perlu saya ambil kira sebelum membuat keputusan untuk berkahwin sekali lagi," katanya telus.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers