Wak Doyok Buat Laporan Polis Isu Tuduhan Gay

Wak Doyok Buat Laporan Polis Isu Tuduhan Gay


KUALA LUMPUR, 15 APRIL 2015: Ikon fesyen, Wak Doyok akui tertekan dengan tuduhan yang tidak berasas apabila mengaitkan dirinya seorang gay dan menegaskan ia adalah fitnah serta tidak benar.

Dek kerana isu ini sedang hangat diperkatakan di media sosial, Wak Doyok mengambil langkah yang proaktif untuk membuat laporan polis untuk memulihkan imejnya yang kian tercalar.

“Tuduhan ini bukan baru, sudah lama saya terima sejak mula-mula saya ceburi bidang peragaan, pengacaraan dan sebagainya, mereka-mereka yang menabur cerita negatif terhadap saya ini sebenarnya cemburu dengan kejayaan yang saya kecapi sekarang ini.

“Nama saya meningkat naik atas usaha saya sendiri, saya tidak terlibat dengan mana-mana program realiti untuk dikenali, nawaitu saya ialah ingin mengangkat martabat fesyen tempatan ke tahap yang lebih global, saya kesal dengan tuduhan yang tidak berasas tersebut,” kata Wak Doyok kepada portal Murai.com.my

Wak Doyok Buat Laporan Polis Isu Tuduhan Gay


Dalam pada itu, dia dengan panjang lebar membuat perjelasan tidak mengenali individu yang dikenali sebagai Zaheed Syah Jaafar yang kononnya dikatakan skandalnya. Individu tersebut telah memuat naik status yang biadap di Twitter berhubung pelbagai tuduhan negatif.

Malah, Wak mengganggap individu itu sengaja mencari publisiti murahan menerusi namanya dan pada masa yang sama mempunyai niat jahat untuk kepentingan peribadinya.

“Entahlah, susah nak nilai hati orang lagipun saya memang tak kenal dia, motif dia muat naik status seperti itu adalah tidak wajar.

“Cerita-cerita kontroversi sebegini sebenarnya boleh menganggu periuk nasi saya sebagai seorang duta produk, urusan kerjaya dan bidang perniagaan yang saya ceburi.

“Saya mohon kepada mereka di luar sana, hentikan membuat cerita palsu mengenai diri saya, berbaliklah kepada asas nilai murni yang baik selaku orang Melayu yang budiman,” ujarnya mengakhiri bicara.

iskandarX: tu la wak hang pi jeling hari tu dalam Maharajalawak terus nyah terpikat pastu buat fitnah sebab tak dapat, apapun saman je dorang yg suka menjatuhkan maruah kaum lelaki sejati nie buat semak alam ja dengan spesis dorang nie.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers