Selepas Bertunang, Hairul Azreen & Hanis Zalikha Jarang Berjumpa

Selepas Bertunang, Hairul Azreen & Hanis Zalikha Jarang Berjumpa


KUALA LUMPUR, 16 APRIL 2015: Bakal mendirikan rumah tangga pada 5 Jun ini, pemenang rancangan Fear Factor Selebriti, Hairul Azreen menjelaskan yang dia dan tunangya, pengacara dan pelakon Hanis Zalikha mengikuti petua orang tua terutamanya selepas bertunang. Hairul dan Hanis selamat mengikat tali pertunangan dalam sebuah majlis yang diadakan pada 21 Mac lalu.

"Bagi saya selepas bergelar tunangan orang, rasanya sama sahaja. Cuma selalu teringat yang kami berdua dah bertunang. Antara yakin atau tidak dengan petua orang tua, bagi saya sendiri, jika petua itu adalah yang terbaik, saya akan gunakan," kata Hairul membuka bicara.

Hairul juga menjelaskan yang semenjak dia dan Hanis bertunang, mereka sudah jarang berjumpa dan keluar bersama, kecuali jika ada urusan kerja.

"Kami sudah jarang berjumpa. Kalau kami keluar pun, pastinya untuk membincangkan perihal persiapan perkahwinan dan perniagaan yang saya usahakan. Kami pun elakkan untuk berjumpa di malam hari. Pernah kami keluar malam pun, sewaktu menonton filem Fast & Furios 7, itu pun sehingga pukul 8.00 malam," ujarnya lagi.

Dalam pada itu, Hairul juga mengurangkan aktiviti lakonan dan lebih menumpukan perhatian kepda perniagaan studio yang dijalankan olehnya.

"Selepas pembedahan lutut yang saya lakukan, saya lebih banyak berehat dari berlakon. Kini saya menumpukan perhatian kepada perniagaan studio yang saya jalankan sudah hampir setahun setengah. Alhamdulillah, sambutan yang diterima menggalakkan. Banyak syarikat produksi menyewa studio saya," ujarnya mengakhiri perbualan.

iskandarX: Hanis awak dah brenti tulis blog ker?? entry last 2 April kot? #Hanis Zalikha

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers