Tampil Menawan Bak Hanis Zalikha

Tampil Menawan Bak Hanis Zalikha


Tampil menawan bak Hanis Zalikha dengan Safi Balqis White Trilogy rangkaian produk yang bertindak pantas secara semulajadi daripada dalam dan selamat.

SAFI BALQIS White Trilogy memberikan transformasi kecantikan dan keyakinan kepada diri saya dengan rangkaian produk yang bertindak pantas secara semulajadi daripada dalam dan selamat.Bagi saya ia sebuah rangkaian komprehensif yang sempurna. Tiga produk asas mesti ada saya semestinya Pembersih muka SAFI BALQIS White Trilogy, Krim pelembap SAFI BALQIS White Trilogy dan serum SAFI BALQIS White Trilogy.


Tampil Menawan Bak Hanis Zalikha

PS: IskandarX: Hanis Zalikha memang suka tayang bahu errkk? Seb bek tak berjumpa spesis Vampire Lord Macam is nie hehehehee.
Itu pendapat duta produk set penjagaan wajah Safi Balqis White Trilogy, Hanis Zalikha. Sempena kedatangan bulan Ramadan ini, GUA dengan kerjasama Safi Balqis berbesar hati untuk menghadiahkan 10 set SAFI BALQIS White Trilogy bernilai RM100 kepada pembaca ataupun peminat Hanis.


Tampil Menawan Bak Hanis Zalikha


Untuk mendapatkan produk perawatan wajah ini, caranya mudah sahaja. Anda hanya perlu like Facebook GUA (GUA Malaysia) dan jawab dua soalan mengenai Hanis Zalikha berikut :

1) Apakah judul filem yang menyaksikan Hanis bergandingan dengan Syamsul Yusof dan Kamal Adli?

2) Apakah tiga produk asas SAFI BALQIS White Trilogy yang mesti dimiliki oleh Hanis?

Hantarkan jawapan anda ke gua.editorial@gmail.com dengan menyertakan nama penuh, pengenalan diri akaun Facebook serta nombor telefon untuk dihubungi.

Cepat like Facebook GUA dan rebut hadiah yang ditawarkan! 10 penyertaan terawal dengan jawapan tepat akan dipilih sebagai pemenang.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers