Lufya Nafi Ditaja, Beli Barang Mewah Hasil Kerja Keras

Lufya Nafi Ditaja, Beli Barang Mewah Hasil Kerja Keras

Lufya Nafi Ditaja, Beli Barang Mewah Hasil Kerja Keras


Sumber oleh Kosmo

KL, 1 JULAI 2014: Baru-baru ini nama Lufya menjadi sebutan ramai ekoran kontroversi bercinta dengan seorang lelaki berketurunan kerabat Diraja.

Namun pelantu lagu Diam ini ini ternyata kesal dengan sikap segelintir pihak media yang cuba mengekploitasi kenyataannya itu telah mengakibatkan hubungan persahabatan diantara dia dan lelaki itu terjejas.

Bagaimanapun kontroversi tersebut semakin panas apabila Lufya dikatakan telah memakai dan menggunakan barangan mewah termasuk beg tangan sekali gus mengiyakan gosip tersebut.

Lufya menerusi laporan Kosmo hari ini menafikan gosip tersebut sebaliknya dia berkata kemewahan yang ditonjolkan itu adalah hasil dari titik peluhnya sendiri.

“Saya tidak faham mengapa orang mengaitkan saya dengan isu tersebut. Ibu bapa saya bukanlah daripada golongan berada tetapi saya sendiri yang berusaha keras mengumpul duit. Justeru, saya rasa tidak salah untuk menghadiahkan sendiri diri saya dengan barangan tersebut,” katanya

iskandarX: Kerja apa yang keras sangat tu?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers