Dazrin Kamarudin, Amyra Rosli Kahwin 8 Ogos Depan

Dazrin Kamarudin, Amyra Rosli Kahwin 8 Ogos Depan

Dazrin Kamarudin, Amyra Rosli Kahwin 8 Ogos Depan


KUALA LUMPUR, 23 JUN 2014: Pelakon Dazrin Kamarudin bakal melangsungkan perkahwinan bersama aktres yang juga merupakan tunangnya Amyra Rosli pada 8 Ogos depan.

Menurut Dazrin, dia sendiri memilih tarikh tersebut kerana ia sebagai satu tanda istimewa dalam hubungan pasangan selebriti ini.

“InsyaAllah, saya dan tunang akan melangsungkan perkahwinan pada 8 Ogos depan bersamaan dua minggu selepas sambutan Hari Raya Aidilfitri.

“Saya sendiri yang pilih tarikh tu kerana ia merupakan bulan kelahiran Amyra Dia juga dilahirkan pada tahun 1988 jadi ini sebagai tanda ingatan istimewa buat kami berdua,” katanya seperti yang dipetik mStar Online.

Selain itu, aktor ini juga mengakui perasaan gementar untuk memikul tanggungjawab sebagai suami tidak dapat di elakkan namun pada masa yang sama dia juga telah bersedia.

“Bukan mudah untuk memikul tanggungjawab sebagai suami. Perasaan gemuruh itu sudah pasti ada lebih-lebih apabila tarikh perkahwinan pula sudah semakin hampir.

“Walaubagaimanapun saya sudah bersedia untuk berhadapan dengan alam rumahtangga dan saya harap perancangan kami dapat berjalan dengan lancar,” ujarnya.

Dalam perkembangan lain, persiapan perkahwinan mereka sedang dilakukan oleh kedua-dua belah pihak.

Pasangan Dazrin dan Amyra telah mengikat tali pertunangan pada 25 Ogos lalu selepas tiga tahun menjalin cinta.

iskandarX: Tahniah kepada Dazrin dan Amyra.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers