Ucapan Tahniah Astro Buat Datuk Aznil Hj Nawawi


Ucapan, Tahniah, Astro, Buat, Datuk Aznil Hj Nawawi, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


KUALA LUMPUR, 14 FEBRUARI 2013: Tanggal 1 Februari lalu, bersamaan Hari Wilayah, pengacara dan pelakon terkenal tanah air, Aznil Hj Nawawi yang juga merupakan wajah sinonim dengan Astro telah diberi penghormatan yang membawa gelaran 'Datuk' kepadanya.

Datuk Aznil Hj Nawawi, 51, telah dianugerahkan gelaran Panglima Makhota Wilayah (PMW) yang membawa gelaran Datuk oleh Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Alhaj Abdul Halim Mu'adzam Shah Ibni Al-Marhum Sultan Badlishah.

Kejayaan Aznil ini telah diikitraf pihak Astro yang mengucapkan tahniah kepada Aznil yang juga merupakan Timbalan Presiden & Ketua Duta On Air Talent di dalam Astro.

Penglibatan Aznil dalam industri hiburan sudah menjangkau lebih 23 tahun dan beliau telah memenangi pelbagai anugerah terutamnya dalam bidang pengacaraan. Gaya dan perwatakan Aznil yang bersahaja dan spontan bukan sahaja menarik perhatian ramai malah telah berjaya memenangi hati jutaan rakyat Malaysia.

Acap kali digelar sebagai pengacara no 1 Malaysia, Aznil berkata beliau amat terharu dengan penghargaan ini dan menambah: "You made me, who am I today" (anda yang menjadikan siapa saya sekarang)

Tahniah Datuk Aznil Hj Nawawi dan semoga terus berjaya dari Astro.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers