G.NA Jawab Isu Bedah Untuk Besarkan Payudara


G.NA, Jawab, Isu, Bedah, Untuk, Besarkan, Payudara, Artis Korea, K-POP, Hiburan, Korea,


SEOUL, 14 FEB 2013: Penyanyi solo dari Korea Selatan, G.NA yang pernah datang ke Malaysia untuk mengadakan persembahan telah menggemparkan peminatnya apabila dilaporkan telah membuat pembedahan membesarkan payudaranya.

Bagaimanapun, menerusi program bual bicara terbitan MBC iaitu Golden Fishery-Radio Star yang disiarkan pada 6 Feb lalu, G.NA telah tampil menjelaskan mengenai gosip tersebut dengan ditemani Park Eun JI.

Selain mendedahkan mengenai isu besar payudara, G.NA turut ditanya sama ada isu tersebut menjejaskan imejnya atau pun tidak.

"Apabila saya search nama saya di internet, nama saya mesti dikaitkan dengan isu bedah dan besarkan payudara. Melihat keadaan itu, saya sudah tidak boleh tahan lagi. Saya merasa kecewa kerana ia tidak adil bagi diri saya," ujar G.NA.

Menyambung penjelasan, G.NA berharap peminat jangan percaya dengan gosip tersebut.

"Semua orang telah membuat tanggapan yang salah terhadap diri saya. Cerita yang mengatakan saya ke pusat pembedahan plastik sama sekali tidak tepat dan fitnah.

"Semuanya tidak betul. Semua wanita dalam keluarga saya mempunyai payudara yang besar secara semulajadi.

"Tiada satu antara mereka termasuk nenek dan mak cik saya mengambil pembedahan untuk besarkan payu dara," jelasnya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers