Husin, Mon Dan Jin Pakai Toncit Sudah Melebihi RM4.28j


Husin, Mon, Dan, Jin, Pakai, Toncit, Sudah, Melebihi, RM4.28j, Artis Malaysia, Filem Malaysia, Movie, Hiburan, Malaysia


KUALA LUMPUR, 15 FEBRUARI 2012: Genap seminggu menemui peminat filem tempatan, Hantu Kak Limah 2: Husin, Mon & Jin Pakai Toncit dilihat meraih sambutan yang menggalakkan melalui hasil kutipan terkini yang difahamkan sudah melebihi RM 4.28j.

Filem terbitan Tayangan Unggul Sdn Bhd ini merupakan sambungan atau sekuel kepada karya arahan Mamat Khalid yang mencetuskan fenomenanya tersendiri iaitu Zombi Kampung Pisang dan Hantu Kak Limah Balik Rumah.

Hantu Kak Limah Balik Rumah yang ditayangkan pada tahun 2010 telah berjaya meraih kutipan sebanyak RM 7.9j dan menjadi salah satu filem tempatan yang mendapat kutipan tertinggi sepanjang setahun tersebut.

Melihat kepada corak kutipan dan sambutan daripada peminat filem tempatan kini, Husin, Mon & Jin Pakai Toncit mempunyai peluang cerah untuk mengulangi kejayaan Hantu Kak Limah Balik Rumah.

Dengan jalan cerita berkaitan isu-isu semasa serta lengkap dengan pengisiannya yang tersendiri, Husin Mon Dan Jin Pakai Toncit mempunyai keistimewaan yang mungkin tidak ada pada filem-filem tempatan lain.

Bagi mereka yang belum menonton Hantu Kak Limah 2: Husin, Mon & Jin Pakai Toncit, anda masih berpeluang menontonnya di seluruh pawagam di seluruh negara.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers